کد خبر 1124677
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
نمکی

وزیر بهداشت و درمان گفت: در مصالح مملکت و سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و نخواهم کرد و به یکایک شهروندان این کشور تعهد دارم.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در گلستان، سعید نمکی، وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهارداشت: ما بزرگترین همراهی را در زمینه مبارزه با کرونا ویروس، از سوی  مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان در اجرا و حمایت از پروتکل‌ها و شیوه نامه‌ها بی‌نظیر بودند.

وی گفت: لازم است بگویم که بنده در مصالح مملکت و سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و نخواهم کرد. من وزیر بهداشت همه مردم اعم از شیعه، سنی، زرتشتی، کلیمی، مسیحی، لامذهب، اصولگرا، اصلاح طلب و حتی زندانیان محکوم به اعدام هستم و این تعهد را نسبت به یکایک شهروندان این سرزمین دارم.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت و درمان افزود: از طرفی روزهای سخت تحریم را می‌گذرانیم و تلاش کردیم در نظام سلامت مبتنی بر شرایط شکننده اقتصادی کشور مسائل کرونا را مدیریت کنیم.

وی گفت: ما شهدای زیادی در بخش سلامت تقدیم کردیم و تعداد زیادی از همکاران ما به علت این بیماری خانه نشین شدند، امیدوارم با همت، وحدت ملی و حمایت روحانیت معزز که واقعا در این صحنه خوش درخشیدند این روزها را سپری کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی نیز در این دیدار اظهارداشت: من واقعا از همه کسانی که در راه مبارزه با این بیماری و حفظ سلامت مردم ایثارگرانه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، امیدوارم خسته نباشید و هیچ وقت خسته نشوید.

وی افزود: در مقابل  فشارهایی که ممکن است از بعضی جاها در زمینه مبارزه با کرونا به شما وارد شود تمکین نکنید. بنده نظرم این است که نباید در این راه کاری کرد که مردم به ویژه جوانان ما برایشان ذهنیت درست شود که راه دین وعلم از هم جدا است. همیشه گفته‌ام که مبلغان دینی نباید کاری کنند که دین در مقابل علم قرار داده شود، علم و دین در برابرهم نیستند علم واقعی طرفدار دین است و دین واقعی طرفدار علم است.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری همچنین از زحمات ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و کادر درمانی بیمارستان‌های استان و خیران حوزه سلامت در راه مبارزه با کرونا تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    8 5
    آقای نمکی ای کاش در مورد مواد غذایی آلوده و کشنده ما مثل همین روغن مایع، نمک ید دار که ید خودش یک نوع سم محسوب میشه، مواد تراریخته دیگر که با کمک وزارت جهاد و کشاورزی وارد میشود موادی که در پاستیلها استفاده می‌شود که خسارات و تلفات زیادی در مردم ما ایجاد کرده است هم جدی برخورد میکردی. ایشان فقط در چیزی که غربیها تبلیغ کنند جدی میشود.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 7
    افرین
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    3 2
    باسلام و خداقوت به جناب آقای دکتر نمکی.بنده تقریبا هر روز با ماشین شخصی به اداره میروم.حدود ساعت شش ونیم صبح الی هفت از چهارراه ولی عصر عبور میکنم و در حالی ایستگاه اتوبوس بی آر تی را میبینم که مملو از جماعتی است که منتظر اتوبوسی هستند که داخل آن هم مشابه بیرون است و این جماعت بیرون که هر لحظه بر تعدادشان افزوده میشود.جناب دکتر،امروز معامله نکردن بر سر جان مردم در کف خیابان ها و مدارس و ادارات دولتی قابل درک تر است تا شنیدن از زبان رییس جمهور و دیگران. واقعا جواب اینهمه مرگ و میر و گرفتاری مردم را چه کسی میدهد؟قطعا اگر مدارس کاملا غیرحضوری بود و ادارات یک روز درمیان،آمار کرونا اکنون اینگونه نبود.
  • ج IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    8 2
    تا وقتی که از سازمان ضد بهداشت جهانی (بخوانیدصهیونیسم )پیروی میکنیم وضع همین است
    • BE ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      2 5
      افرین !
  • DE ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    10 1
    برو بابا ! چه کار موثری کردی که اینهمه خودنمائی می کنی ؟؟؟ تجهیزات خارجی چرا بدست مردم و کادر درمانی نرسید ؟؟؟ حقوق کادر درمانی را چرا اضافه نکردی ، حتی دریغ از یک فوق العاده پرداختی ؟؟ چه امکاناتی به بیمار دادی که تلفات کمتر باشد . دراین چند سال فقط گردن دکترها را کلفت کردی که در مطب ها مردم را بدوشند .. راستی یک کار مثبت کردی : گریه و زاری و التماس و خودشیرینی و نوشتن نامه های بی سروته .. راستی آقا پسر چطورند ؟؟؟ خدارا شکر که پرونده بسته شد ! انگار تخم دوزرده کرده ، هیچ وزیر بهداشتی در هیچ کشوری اینهمه حاشیه پردازی نکردکه شما کردی .. در سودای گرفتن چه مقامی هستی که اینهمه خودت را درمقابل قدرت ، خوار و خفیف می کنی ؟؟؟
  • ج IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    6 1
    استیضاحش کنید
  • جعفری IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 9
    درود بر سردار سلامت
    • ج IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      7 0
      مثلا چه قله ای رو فتح کرده که لقب سردار سلامت بهش میدی؟
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    11 1
    باسلام خدمت همه دوستان من یک نیروی شرکتی هستم شاغل دریکی ازبیمارستانهای اصفهان حقوق برج پنج راهنوزبه ماپرداخت نکردن الان دراوج کروناوقتی به یک ازمسولین بیمارستان مراجعه کرده ودرموردحقوق صحبت میکنیم اعلام میکنن شماشرکتی هستی به ماهیچ ربطی نداره به شرکت مراجعه میکنی میگن بیمارستان پول نمیده اقایکی که ازقانون سردرمیاره بفرماببینیم کجای قانون گفته نیروی شرکتی راهروقت دلت خواست وهرجوردلت خواست حقوق ومزایای اون رابدی باباجان به خداظلمه من چندماهه نتونستم یک کیلومیوه برای بچم بخرم وووووووووووووبه قول شاعردردی به دل دارم اگرگویم زبان سوزداگرخاموش نشینم مغزاستخوان سوزد
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام به همه ی دوستان هرچی اینا میگن شما برعکسشو حساب کنید. همچون میگه انگار تو این چند ماه کرونا برای مردم چیکار کردن مگه اوضاع الان نسبت به فروردین بهتر شده که انقد خودتو گنده جلوه میدی آقای دکتر؟؟؟؟
  • فرهنگی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 2
    عجب !!! جناب دکتر نمی دونم چرا اصلا دیگه نمیشه به حرفها و وعده های شما مسئولین اعتماد کرد....
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    این وزیر هم هر چی می گه برعکسش رو عمل می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس