کد خبر 1124383
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
انتخابات شوراها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها به کارگروه ارجاع شد تا پیشنهاد تشکیل هیات‌ نظارت بر عملکرد و حل اختلافات شوراها بررسی شود.

به گزارش مشرق، علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۸ مهر) اظهار داشت: طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها مجدد برای کار کارشناسی دقیق‌تر و بررسی پیشنهاد تشکیل هیات‌های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها به کارگروه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید:

تعیین اعضای ۵ نفره هیات نظارت انتخابات شوراها در کمیسیون داخلی

وی افزود: هیات نظارت بر عملکرد شوراها در حال حاضر تحت عنوان هیات حل اختلاف فعالیت دارد اما این هیات کارکرد ندارد لذا صرفا اگر اختلافی پیش بیاید در این هیات حل اختلاف مطرح می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

بازه سنی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چقدر است؟

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: به جهت ناکارآمدی هیات‌های حل اختلاف، پیشنهاد شد تا هیات‌های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف با هدف کارآمدی و افزایش نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شود. همچنین در ارتباط با اعضای این هیات و چگونگی کار، کارگروه موظف به بررسی کارشناسی در این حوزه شد.

حدادی گفت: احتمالا در جلسه آینده موضوع اصلاح قانون انتخابات شوراها انجام و برای تعیین تکلیف نهایی به صحن مجلس ارسال می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس