کد خبر 1124375
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
جلادستایی تروریست‌ها قهرمان شدند

انفجار، قتل، ترور و عملیات های خرابکارانه تنها گوشه ای از جنایاتی است که دشمنان خارجی و وابستگان داخلی آنان برای سلب آسایش عمومی مردم انجام میدهند.

به گزارش مشرق، انفجار، قتل، ترور و عملیات های خرابکارانه تنها گوشه ای از جنایاتی است که دشمنان خارجی و وابستگان داخلی آنان برای سلب آسایش عمومی مردم انجام میدهند. از طرفی تبرئه جنایتکاران و انکار واقعیات؛ شیوه هایی است که حامیان خارجی و رسانه های بیگانه برای فریب مردم درپیش گرفته اند. در این گزارش با برخی از این جنایتکاران و حامیان رسانه ای آنان بیشتر آشنا خواهیم شد.

پروژه ضدانقلاب در ماجرای قصاص نوید افکاری را باید در چاچوب این گزارش تحلیل کرد.

**دیاکو رسول زاده و صابر شیخ عبدالله؛ قاتلان مهاباد

این دو نفر، عضو گروهک تروریتسی کومله بوده و به دستور مهتدی، رئیس آن گروهک، مأموریت داشتند تا با اجرای چند عملیات تروریستی؛ نظم و امنیت در کشور را با اخلال رو به رو کنند و متاسفانه در رژه نیروهای مسلح در مهاباد بخشی از اهداف خود را محقق کردند.

جرائم:

انفجار یک بمب در رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۸۹
قتل ۱۱ زن و ۱ کودک
مجروح کردن ۴۰ نفر از شهروندان

این دو قاتل، پس از بمب گذاری سال ۸۹، به کردستان عراق گریختند. در سال ۱۳۹۲ زمانی که این دو قصد ورود به کشور و انجام عملیات دیگری را داشتند؛ دستگیر شدند.

رسانه های بیگانه سعی داشته اند تا از این دونفر چهره هایی مظلوم بسازند و آن ها را بی گناه جلوه دهند. از حیله های رسانه های بیگانه این بوده است که بر کرد بودن متهمان تاکید می کنند و سعی دارند این گونه جلوه دهند که این متهمان به صرف کرد بودن و فعالیت سیاسی دستگیر شده اند. جالب آنکه به گفته غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه، این پرونده در دو مرحله به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه ارسال شد. در هر دو مرحله با حضور اعضای کمیسیون عفو، بررسی‌های جامع انجام شد و به جهت جنایت هولناک صورت گرفته؛ این افراد را مستحق عفو و تخفیف مجازات ندانستند. نهایتا این دو نفر در تیر ماه سال ۱۳۹۹پس از گذشت ۱۰ سال از حادثه، با حضور چندتن از خانواده های قربانیان حادثه مهاباد، به سزای اعمال خود رسیدند.

**مصطفی صالحی، جلاد دی ۹۶

 مصطفی صالحی معروف به مصطفی فتل از عوامل اصلی آشوب در دی ماه ۹۶ در اصفهان بود. او که به قتل نفس محکوم بود؛  بعد از ٣ سال بررسی و طی مراحل قضایی، در مرداد ماه سال ۹۹ به سزای اعمال خود رسید.

جرایم:

به شهادت رساندن نیروی مدافع امنیت، شهید سجاد شاهسنایی
مجروح نمودن ۶ نفر
انجام عملیات مسلحانه

از شگردهای رسانه‌های بیگانه، معرفی مصطفی صالحی به عنوان تنها یکی از معترضین در دی ماه ۹۶ است. این رسانه ها با سرپوش گذاشتن بر جنایات انجام شده توسط صالحی، به نحوی جلوه می‌دادند که گویی وی تنها برای اعتراض، دستگیر و محکوم شده است!

**سعید ملک پور؛ ‌طراح سایت های مستهجن

او در سال ۱۳۸۴ به کانادا عزیمت کرده و در آنجا با حمایت فنی و مالی یک شرکت آمریکایی اقدام به راه‌اندازی و مدیریت سایت‌های مستهجن و ضد دین با نام‌های آویزون، ایران سکس، ایکس پرشیا و... نمود. پس از بازگشت به ایران، در سال ۱۳۸۷ دستگیر و از سوی دادگاه انقلاب محکوم به اعدام شد؛ اما در شهریور ۱۳۹۲ اعلام شد که حکم او با یک درجه تخفیف به حبس ابد تغییر یافته‌است. در نهایت او در تیر ماه سال ۱۳۹۸ در حالی که با وثیقه یک و نیم میلیارد تومانی به مرخصی آمده بو؛، به کانادا گریخت.

برخی از جرائم او عبارت اند از:

-انتشار تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب‌کم

-تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن ایرانی با مضامین دوربین مخفی، همجنس‌بازی، دوجنسه‌ها، رابطه جنسی کودکان و...

-توهین و فحاشی به معصومین ( علیهم السلام) و اعتقادات اسلامی

-تهیه و انتشار تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی

تنها یکی از سایت هایی که به دست ملک پور مدیریت می‌شد؛ بیش از ۳۰۰.۰۰۰ کاربر ثبت‌نام شده و روزانه ۲۰ تا ۴۰ هزار بازدیدکننده داشته است و بسیاری از جوانان ایرانی به وسیله همین سایت ها به ورطه های فساد اخلاقی افتاده اند. اما رسانه های بیگانه بدون اشاره به جرائم وی، تلاش داشتند تا چهره ای مظلوم از او بسازند و به هنگام لغو حکم اعدام وی نیز ابراز خرسندی نمودند.

سازمان های غربی مدعی حقوق بشر نیز با انتشار بیانیه ها و برگزاری کمپین هایی از این مدیر سایت های مستهجن حمایت کردند.

**زانیار و لقمان مرادی؛ دو تروریست کومله

لقمان و زانیار مرادی  از اعضای گروهک تروریستی کومله، سه جوان از جمله فرزند امام جمعه اهل سنت مریوان را به قتل می رسانند.  این دو پیش از آن نیز دارای جرائم امنیتی بوده اند. لقمان دارای دو فقره سابقه‌ی دستگیری در سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ بوده و زانیار نیز سه سال حبس به دلیل جرائم امنیتی را در سابقه خود دارد.

رسانه های بیگانه نلاش داشتند علت اعدام این دو محکوم امنیتی را به شکلی خلاف واقع، سیاسی جلوه دهند و چهره این دو تروریست را تطهیر کنند. همزمان نیز برخی ازسلبریتی ها با بیگانگان هم‌نوا شده و سعی کردند توجه بخشی از افکار عمومی را به خود جلب کنند.

**رامین حسین پناهی و فعالیت مدنی با تفنگ!

جرائم:

حمله به مرزبانان به هنگام ورود غیر قانونی به داخل خاک ایران
تلاش برای انفجار بمب در راهپیمایی روز قدس

پناهی برای انجام ماموریتی مسلحانه با سه نفر دیگر از اعضای کومله  در تاریخ ۲ تیر ۹۶، همراه با سلاح و مهمات وارد ایران میشود. در این هنگام پس از درگیری با نیروهای امنیتی، دستگیر میشود. پس از دستگیری ، از وی تعداد ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، چند تیغه خشاب کلاش، ۲ قبضه سلاح کمری، ۴ عدد نارنجک بدست می‌آید. با این حال رسانه های بیگانه وی را فعال مدنی و سیاسی معرفی می‌کنند!

منافقین، پهلوی و ‌آمد نیوز و بی بی سی به صورت ویژه از این تروریست دفاع کردند. جالب آنکه رسانه های بیگانه برای لو نرفتن نقشه فریبکارانه خود، عکس های با اسلحه‌ی حسین پناهی را برش می دادند تا اسلحه را مخفی کرده باشند!

**محمد ثلاث؛ درویش داعشی

جرائم:

قتل سه نفر از حافظان امنیت
مجروح نمودن تعدادی از نیروهای انتظامی

ثلاث در جریان آشوب دراویش در گلستان هفتم، با اتوبوسی به نیروهای انتظامی حمله میکند و آنها را زیر میگیرد. نکته درناک این قضیه آنجاست که محمد ثلاث برای آنکه تعداد بیشتری از مامورین و همچنین مردم را زیر بگیرد، با اتوبوس به چپ و راست حرکت می‌کرده است.

با دستگیری ثلاث، عناصر خارج نشین موتور رسانه ای خود را در جهت تطهیر و حمایت از محمد ثلاث و همچنین اغتشاشگران به راه انداختند. به راه انداختن پروپاگاندای رسانه ای، تنها به این رسانه ها محدود نشده؛ بلکه حتی پای وزارت خارجه آمریکا نیز به میان آمد.

**جمشید شارمهد؛ تندر جلادها

او سرکرده گروهک تروریستی تندر (انجمن پادشاهی) است و از آمریکا عملیات های مسلحانه و خرابکارانه را در ایران  هدایت می‌کرد. وی در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

برخی از جرائم:

در ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ با کارگذاشتن یک بمب ۸ پوندی در میان عزاداران حسینۀ شهدا متعلق به کانون رهپویان وصال شیراز باعث به‌شهادت‌رسیدن ۱۴ تن و مجروحیت ۲۰۰ تن دیگر شد.
گروهک تندر در روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در حرم حضرت امام خمینی (ره) قصد بمب گذاری داشتند. اما فرد بمب‌گذار موفق به واردکردن محمولۀ انفجاری به حرم حضرت امام (ره) نشد و بمب را در مقابل کفشداری حرم منفجر کرد که بر اثر انفجار آن ۸ تن از هم‌وطنان مجروح شدند.

-انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند در ۲۴ دی ۱۳۸۸

-نقش داشتن در ترور مسعود علی‌محمدی از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور

علوه بر این ها، این گروه تروریستی گروهک تروریستی به‌دنبال عملیات تروریستی شیمیایی و میکروبی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عملیات تروریستی در کنسول‌گری روسیه در رشت نیز بوده است؛ اما با هوشیاری نیروهای امنیتی موفقیتی به دست نیاوردند. از دیگر طرح‌های تروریستی ناموفق این گروهک می‌توان به طرح انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه (س) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که این طرح‌ها نیز عقیم ماند و اجرایی نگردید.

گذشته از اینها شارمهد و گروهش همواره از طریق رسانه‌های خود و در شبکه‌های اجتماعی، به آموزش خرابکاری و اغتشاش پرداخته‌اند و مطالب و ویدئوهای متعددی در این‌باره در رسانه‌های این گروه موجود است که از آن جمله می‌توان مطلبی با عنوان «فتح تهران» را نام برد که به آموزش ایجاد اغتشاش و تسخیر مراکز مهم دولتی و در نهایت به فتح تهران می‌پردازد! با وجود همه این خرابکاری ها، رسانه های بیگانه گروهک تروریستی تندر را یک شبکه رادیویی و شارمهد را تنها رئیس این شبکه رادیویی مینامند! البته شاید عصبانیت این رسانه ها و سازمان منافقین از دستگیری همکار سابقشان تا حدودی طبیعی باشد.

**روح الله زم، مدیر آشوب

جرائم:

جاسوسی و انتقال اطلاعات مهم فرماندهان محور مقاومت به سازمان های اطلاعاتی دشمن

تحریک افکار عمومی به اقدام علیه امنیت ملی

آموزش ساخت اسلحه و سازماندهی آشوبگران در خلال اعتراضات دی ۹۶

روح الله زم در کانال تلگرامی خود رسما خشونت را ترویج می‌کرد؛ تا جایی که کانال او(آمدنیوز) در دی ماه ۹۶ به دست خود شرکت تلگرام  بسته شد. البته پس از اندکی با نامی دیگر تحت عنوان صدای مردم دوباره شروع به فعالیت کرد. پس از دستگیری، رسانه های بیگانه با چشم بستن بر ترویج خشونت های زم، دفاعیه هایی برای او تنظیم کردند و او را آدمی جسور و شجاع جلوه داند.

**نوید افکاری و تبدیل قاتل به قهرمان

جرائم:

قتل یکی از کارمندان اداره آب و فاضلاب

در حالی که افکاری شاکی خصوصی داشت و شاکیان نیز در مدت طولانی دوساله راضی به گذشت نشده بودند؛ رسانه های بیگانه با این خط خبری که نوید بیگناه است سعی داشتند تا افکار عمومی را فریب دهند. پس از احراز عمومی قاتل بودن نوید و اعدام او؛ رسانه های بیگانه این خط خبری را دنبال کردند که باید مدت بیشتری را دادگاه در اختیار خانواده افکاری قرار میداد تا  از شاکیان رضایت میگرفت. این در حالی بود که از ارتکاب جنایت افکاری تا قصاص او بیش از دو سال سپری شده بود.

نکته طنز ماجرا آنجاییست که مریم رجوی که دستش به خون هزاران جوان ایرانی آلوده است؛ برای ادای احترام به نوید افکاری برنامه ای ترتیب میدهد و از او به عنوان یک قهرمان یاد میکند!

و نکته آخر اینکه این تلاش دشمنان در داخل و خارج؛ بهانه ای را در اختیار دشمنان بین المللی ایران قرار داد که از آن برای افزایش تحریم های حقوق بشری و ورزشی استفاده کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    تروریست چو تروریست بیند خوشش آید.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    آقا به این قضایا ساده نگاه نکنید.همین که این همه جوون مارو ادرس غلط میدن میندازن به جون هموطن های خودشون کار ساده ای نیست صدا و سیما هم که مث همیشه هییییس...خوابه
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      که صداوسیمای ما خواب نیست
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    افرین مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس