کد خبر 1124361
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
سعادتمند: انگیزه ها برای برد استقلال دو چندان است/ دوست نداریم زود برگردیم

در پی ناکامی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حواشی به وجود آمده مدیریت این باشگاه در آستانه تحولات اساسی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، در پی ناکامی تیم فوتبال استقلال در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شایعات فراوانی پیرامون تغییرات در این باشگاه مطرح شده که رفته رفته این شایعات رنگ و بوی جدی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ادامه افشاگری سعادتمند؛ مدیرعامل استقلال چَت واتس‌اَپی منتشر کرد

عملکرد ضعیف مدیرعامل از اواخر مسابقات لیگ برتر و عدم مدیریت مناسب در تنش‌های ایجاد شده بین فرهاد مجیدی و سعادتمند در آن برهه شایعه برکناری مدیرعامل استقلال را دهان به دهان چرخاند اما از آنجا که در آن برهه این تیم  باید بلافاصله راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد تغییرات در این باشگاه متوقف و این تیم روانه بازی‌های متمرکز دوحه شد.

از طرفی عدم نتیجه گیری استقلال در ۳ جام که مدیریت در عدم کسب یکی از آنها نقش مستقیم داشت (جام حذفی) باعث شد تا مجمع باشگاه همه چیز را به اعضای هیات مدیره سپرده تا آنها در مورد ادامه کار سعادتمند تصمیم گیری کنند که این موضوع هم به بعد از لیگ قهرمانان آسیا موکول شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش فکری به جنجال های اخیر در استقلال

بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی، گاف بزرگ مدیرعامل استقلال در خارج کردن ارز از کشور، عدم تصمیم گیری مناسب برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و در پایان مصاحبه عجیب سعادتمند که حواشی زیادی را برای باشگاه ایجاد کرده حالا برکناری مدیرعامل و تحولات گسترده در استقلال را قوت بخشیده تا جایی که قرار است به زودی در این خصوص تصمیم گیری شود. ذکر این نکته ضروری است که نشست هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است فردا برگزار شود.

از سوی دیگر سعادتمند که به خوبی از صندلی لرزان مدیریتش با خبر شده با رسانه‌های نزدیک به خود در تلاش است تا به هواداران این تیم القا کند کار حضور الکساندر نوری در این تیم به پایان رسیده و او همه چیز را مهیای حضور این مربی کرده اما هیات مدیره استقلال پیش از این اختیار تام برای عقد قرارداد با سرمربی را به مدیرعامل داده بود تا امروز شاهد این موضوع بوده که نه تنها اتفاقی برای سرمربی جدید این تیم رخ نداده بلکه زمان در حال از دست رفتن است.

با این شرایط اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی شاهد تغییرات گسترده ای  حول و حوش مدیریت در باشگاه استقلال خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    8 0
    این سعادتمند را بفرستید بره پی کارش باز هم به استرا گیر داد
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    6 0
    حیله گر قهارگندزدبه تیم الان برای ماندن به انگشترو یقه و پیرهن سیاه متوسل شده ودم ازاخلاق می زند این خاوری دوم رابایدقبل ازاینکه بگریزد محاکمه کرد و ریز و درشت حسابش رابررسی کرد
  • امیر IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    9 4
    آقای سعادتمند شما و امثال شما توسط وزیر پرسپولیسی در باشگاه استقلال گماشته میشین و تا وقتی وزیر پرسپولیسی در راس فوتبال باشه بایستی شاهد خیانتهای مدیران باشگاه وبریدن سر استقلال باشیم
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 1
    خیلی عجیبه از دوره افتخاری به اینطرف یک مدیرعامل نداشتیم که حرف راست بزنه یکی نداشتیم که جلوی خودخواهی وزیر وایسه و بگه من اومدم حق هوادار میلیونی استقلال رو بگیرم-افتخاری وسط باشگاه های اسیا تیام و جبارف رو که تمایل شدید به موندن داشتن فراری داد بعد هم دروغ گفت که خودشون نخواستن بمونن بعد نوبت اقای همیشه مژده فتحی رسید که پژمان منتظری رو با وجود تمایل به موندن فراری داد بعد هم اوج شاهکارش فراری دادن سرمربی موفق تیم استراماچونی بود حالا هم که سعادتمند اومده یه جام حذفی رو از تیم گرفته استرا رو هم نتوسته برگردونه تیم رو بدون سرمربی فرستاده جام باشگاه ها -بازیکنان با کیفیت نگرفته بعد هم پنجره بسته شده نتونسته ازشون استفاده کنه و در اخر هم دو تا بازیکنش فسخ کردن و از اسیا حذف شد و تا اخر ریاست وزیر ورزش این داستان همچنان پابرجاست
  • محمدرضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 2
    سلام هیچ عقل سلیمی اختلافات درون باشگاه اگه ،اگه ،وجود داشته باشه. رسانه ای نمیکنه ،ولی جدی برخورد و مدیریت میکنه وزارت کمر به نابودی استقلال بستن اینم همه میدونن و دودش به چشم همه میره
  • حمید IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    فقط بروووووووووووووووووووووووووووووووو
  • طرفدار - IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 0
    روز قبل از بازی فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور، در برنامه رادیویی عصر، وقتی مهمان برنامه که خود یک خبرنگار قدیمی بوده، عنوان می دارد خواست وزارت ورزش بر قهرمانی یک تیم خصوصی و باشگاه غیردولتی است، به راحتی می توان فهمید که سیاست و دولت (وزارت ورزش) نقش اصلی در تخریب تیم مردمی استقلال داشته و دارد. حضور افراد غیرورزشی بعنوان مدیر در راس این باشگاه و مترسک بازی ایشان، صرفاً بازی با اعصاب اعضای تیم و طرفداران آن می باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس