کد خبر 1124297
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
احتمال تعلیق ۲ هفته‌ای سری A پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در تیم جنوا

ابتلای تعداد قابل توجهی از اعضای تیم فوتبال جنوا به کرونا و احتمال انتقال این ویروس به بازیکنان رقیب اخیر این تیم، برگزاری مسابقات هفته آینده سری A را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا، پس از ابتلای 14 تن از اعضای تیم فوتبال جنوا به ویروس کرونا که 11 نفر آنها بازیکن هستند شائبه تعلیق مسابقات سری A ایتالیا برای دو هفته به وجود آمده است.

گزارش شده 6 تن از 11 بازیکن مبتلا به کرونا در تیم جنوا روز یکشنبه هفته جاری در جریان مصاف این تیم با ناپولی در میدان حضور داشتند و به همین دلیل چندان بعید نیست که این ویروس به بازیکنان ناپولی هم منتقل شده بود. بازیکنان ناپولی روز گذشته تست کرونا داده‌اند و منتظر اعلام نتایج آن هستند. اگر بازیکنان ناپولی هم به کرونا مبتلا شده باشند، احتمال لغو بازی بعدی این تیم مقابل یوونتوس وجود دارد. این در حالیست که به تعویق افتادن بازی بعدی تیم فوتبال جنوا که مقابل تورینو است، تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

۱۴ بازیکن یک تیم سری A کرونا گرفتند

در این میان نشریه کوریره دلاسرا گزارش کرده که سازمان لیگ فوتبال ایتالیا برای مدیریت این وضعیت گزینه‌هایی روی میز دارد که یکی از آنها احتمال تعلیق 14 روزه تمامی بازی‌های سری A برای بهبود تمام مبتلایان به کرونا است. با توجه به اینکه مسابقات فوتبال باشگاهی در فاصله روزهای پنجم تا سیزدهم اکتبر برای برگزاری بازی‌های ملی متوقف خواهد بود، این وقفه 14 روزه در سری A، وضعیت تقویم چندان پیچیده نخواهد کرد. گزینه دیگر سازمان لیگ به تعلیق انداختن آن بازی‌هایی است که تعداد آمار مبتلایان آنها بالاست که به این ترتیب احتمالاً باید انتظار لغو بازی‌های جنوا - تورینو و یوونتوس - ناپولی را داشت.

ظاهراً وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا با دقت در حال رصد و پیگیری وضعیت است تا در صورت وخیم شدن اوضاع دستورالعمل‌های دولتی درباره مهار کرونا در ورزش کشور را اعمال کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس