کد خبر 1124285
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
سهام عدالت

​​​​​​​معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل با افت بیش از ۲۳ هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۰۴ واحدی ایستاد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بررسی روند معاملات امروز بورس تهران خصوصا در نیمه دوم گویای این مطلب است که می توان به پایان اصلاح و متعادل شدن بازار طی روزهای آینده امیدوار بود.

بیشتر بخوانید:

برترین گروه‌های بورسی +جدول

 شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه ۸ مهرماه ۹۹)، با کاهش  ۲۳ هزار و ۲۸ واحدی معادل ۱.۵۲ درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۰۴  واحدی قرار گرفت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت امروز ۸ مهر ۱۳۹۹ به ۱۴ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۴۴۵ تومان رسید که ۲۹۵ هزار و ۵۵۵ تومان معادل ۱.۹۹ درصد نسبت به روز گذشته کاهش داشت. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش نیز به  ۸ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۶۶۷ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایشی ۶.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و ۹۲۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۱۰ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۶۳۵ تومان افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    آقا هر سهمی دولت داد بخرید که اقایون ناراحت نشوند از سهام مردم انتقام نگیرند خدایی به خاطر حماقتهای دولت از زندگی افتادیم
  • madman IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    اینقدر میاد پایین تا همون پونصد تومن اول میشه.اونم به عنوان مالیات میگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس