کد خبر 1124273
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۸

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی فناوران و بانک خاورمیانه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۳هزار و ۲۸واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۹۲هزار و ۹۰۱واحد به کار خود پایان داد و  ۹میلیارد و ۵۸۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۶۸۳میلیارد تومان در ۹۸۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سقوط بورس به کانال ۱ میلیون و ۴۰۰‌هزار واحدی

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی فناوران و بانک خاورمیانه بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پست بانک ایران، حفاری شمال و سیمان خزر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۷۸۳میلیارد تومان در ۷۲۵هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۵۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، بیمه پاسارگاد و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس