کد خبر 1124260
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
نامجومطلق: سعادتمند نام بازیکن استقلال که قلیان کشیده را بگوید/ ارسلان مطهری را می‌بخشم

سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل این باشگاه خواست نام بازیکنی که در اردوی این تیم در کشور قطر قلیان کشیده را اعلام کند.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق در خصوص حذف استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این تورنمنت همه بازیکنان زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. همه می‌دانند استقلال با چه مشکلاتی وارد این مسابقات شد، متاسفانه به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و تعدادی از بازیکنان ما هم خیلی دیر به تمرینات اضافه شدند. آنها از شرایط تمرین دور بودند اما با این حال تلاش خودشان را انجام دادند.

منتی نیست اما در شرایط سختی هدایت استقلال را قبول کردم

وی ادامه داد: روی استفاده از داریوش شجاعیان حساب باز کرده بودیم اما متاسفانه نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. از طرفی با مصدومیت وریا غفوری و محرومیت میلیچ هم مواجه شدیم ضمن اینکه از سیاوش یزدانی هم نتوانستیم استفاده کنیم. از یک طرف بازی‌ها فشرده بود و از طرف دیگر هم دست ما بسته بود و در مجموع باید بگویم که در شرایط سختی هدایت استقلال را قبول کردم. به خاطر نام بزرگ استقلال این مسئولیت را قبول کردم و منتی هم نمی‌گذارم چون همه ما مدیون استقلال هستیم. در این وضعیت سخت باید به استقلال کمک می‌کردم و از این موضوع نیز راضی هستم.

پنالتی مسلم ما در بازی با پاختاکور گرفته نشد

نامجومطلق در ارتباط با برخی انتقادها مبنی بر اینکه نباید در بازی با پاختاکور از سه مهاجم استفاده می‌کرد، اظهار داشت: پاختاکور در فاز تهاجمی یک تیم قوی است ولی در فاز تدافعی مشکلاتی دارد، از طرفی تیم ما در فاز تهاجمی بازیکنان خوبی داشت و می‌خواستیم از این موضوع استفاده کرده و به آنها ضربه بزنیم. حتی گل هم زدیم ولی متاسفانه در بدترین زمان ممکن گل تساوی را دریافت کردیم. اگر نیمه اول را با برد به رختکن می‌رفتیم شاید وضعیت فرق می‌کرد. در شروع نیمه دوم گل خوردیم و با این گل تمام برنامه‌های ما بهم ریخت. البته وقتی آرش رضاوند را به زمین آوردیم روند تیمی ما بهتر شد، متاسفانه یک پنالتی مسلم را داور نگرفت و دیاباته و قائدی هم سه فرصت را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

افشاگری سعادتمند درباره استراماچونی، قلیان کشیدن و شب زنده‌داری استقلالی‌ها

از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

سرمربی استقلال افزود: تمام هدف ما این بود که از جلو پرس کنیم و اجازه ندهیم آنها به دروازه ما نزدیک شوند ولی از طرفی بازیکنان ما از لحاظ بدنی هم تحت فشار قرار داشتند و این به خاطر فشردگی بازی‌ها بود. با این حال من باید بابت تلاش و غیرت بازیکنان از آنها تشکر کنم و از هواداران استقلال هم عذرخواهی می‌کنم. بضاعت ما همین بود و همه دیدند که استقلال با چه وضعیتی به  قطر رفت. ما مقابل حریفانی قرار گرفتیم که تا دندان مسلح بودند.

انتظار چنین رفتاری از ارسلان مطهری نداشتم

نامجومطلق در ادامه با اشاره به استوری جنجالی ارسلان مطهری و اینکه مهاجم آبی‌پوشان گفته بود نامجومطلق و دستیارش صالح مصطفوی را نمی‌بخشد، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد شاگردانم صحبت کنم و در این خصوص هم به صورت استثنا حرف می‌زنم. بابت این موضوع متاسف هستم، در گذشته و هنگامی که شیخ دیاباته و مهدی قائدی به عنوان دو مهاجم ثابت استقلال بازی می‌کردند، مطهری معمولا 15 یا 20 دقیقه بازی می‌کرد. من در دو بازی و در حالی که دیاباته و قائدی هم در ترکیب قرار داشتند از مطهری به عنوان بازیکن ثابت استفاده کردم و هرگز انتظار چنین رفتاری را از مطهری نداشتم. شاید او از تعویضش ناراحت شده در حالی ما بازیکنی را می‌بینیم که در رده ملی و باشگاهی افتخارات زیادی دارد ولی وقتی در دقایق آخر می‌خواهد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، کوهی از انگیزه است و انرژی مثبتی به تیمش می‌دهد.

بازیکنی بزرگ می‌شود که بیرون از زمین هم شخصیت بزرگی داشته باشد

وی تاکید کرد: شاید این اقدام مطهری در اینستاگرام احساسات چند نفر از هواداران جوان استقلال را تحت تاثیر قرار دهد ولی آنهایی که فوتبال را حرفه‌ای دنبال کرده و دید عمیقی به این رشته دارند، به‌خوبی می‌توانند در مورد همه چیز قضاوت کنند. بازیکنی بزرگ می‌شود که بیرون از زمین مسابقه هم شخصیت بزرگی داشته باشد، به عنوان مثال وریا غفوری مصدوم است ولی می‌خواهد روی نیمکت بنشیند و به تیم انرژی بدهد که این بزرگی بازیکن را نشان می‌دهد یا علی کریمی که حرف‌هایش بعد از بازی نشان از شخصیت بالایش داشت.

ارسلان گفت مرا نمی‌بخشد ولی من او را می‌بخشم

نامجومطلق افزود: نمی‌دانم مطهری دقیقا از چه چیزی ناراحت است، گفته مرا نمی‌بخشد اما من ارسلان را می‌بخشم چون تمامی بازیکنان استقلال مثل بچه‌هایم هستند. یک فوتبالیست برای بزرگ شدن شاید مسیر کوتاهی را طی کند ولی بزرگ ماندن یک مسیر طولانی است که نیاز به شخصیتی بالا و تفکراتی حرفه‌ای دارد.

قبل از سفر به دوحه با 12 نفر تمرین می‌کردیم

وی با بیان اینکه صحبت‌های سرمربی پاختاکور بعد از پایان بازی برایش جالب بود، عنوان کرد: ایشان بعد از بازی گفت که ما برای رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا دو سال زحمت کشیدیم و برنامه‌ریزی داشتیم و این نشان می‌دهد که بی‌جهت نمی‌توان به موفقیت رسید. تیم ما اما قبل از سفر به دوحه با 12 نفر تمرین می‌کرد که هشت بازیکن برای تیم امید و جوانان بودند. با این حال باید به همه بازیکنان استقلال خسته نباشید بگویم و بابت زحماتی که برای تیم کشیدند از آنها تشکر می‌کنم.

باید هرچه زودتر تکلیف کادر فنی استقلال روشن شود

نامجومطلق در خصوص آینده استقلال و اینکه چه کسی سرمربی این تیم خواهد شد، تصریح کرد: فقط آرزوی من این است که استقلال به روزهای خوبش برسد و هر چه زودتر هم تکلیف کادر فنی روشن شود چون تیم باید خودش را برای فصل جدید آماده کند. تا جایی که امکان داشت تلاش کردم استقلال در این وضعیت سخت شرایط آرامی داشته باشد و قطعا خیلی‌ها در این موقعیت ریسک نمی‌کردند تا هدایت ایم تیم را بر عهده بگیرند.

بازیکن‌سالاری در چند سال اخیر ضربه شدیدی به استقلال زده است

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی استقلال در چند سال اخیر بازیکن سالاری بوده که این موضوع ضربه شدیدی به استقلال زده است. این موضوع جلوی موفقیت‌های استقلال را گرفته و امیدوارم ریشه‌کن شود.

واکنش به صحبت‌های سعادتمند

نامجومطلق در خصوص حرف‌های مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر شب‌زنده‌داری تعدادی از بازیکنان و قلیان کشیدن آنها و همچنین عدم حضور در برنامه صبحانه گفت: در مجموع باید بگویم که برنامه‌های ما از لحاظ تغذیه یا حضور در کلاس‌های آنالیز به صورت منظم برگزار می‌شد. در مورد صرف صبحانه یا دیگر وعده‌های غذایی هم پزشک تیم برنامه را مشخص می‌کرد و مشکلی در این زمینه ایجاد نشد. با توجه به بحث بیماری کرونا، بازیکنان صبحانه را در اتاق به صورت بسته بندی شده می‌خوردند و همه چیز در این زمینه زیر نظر کادر پزشکی قرار داشت.

سعادتمند اسم بازیکنی که قلیان کشیده را بگوید

وی خاطرنشان کرد: آقای سعادتمند در خصوص شب‌زنده‌داری تعدادی از بازیکنان و قلیان کشیدن آنها صحبت کرده و که اگر این موضوع صحت دارد و بازیکنی قلیان کشیده، بهتر است که ایشان اسم ببرند تا همه چیز مشخص شود. بازیکنی که در تیمی مثل استقلال بازی می‌کند قطعا باید مسائل حرفه‌ای را رعایت کند و ما نمی‌توانیم ساعت سه نصفه‌شب وارد اتاق بازیکن شویم و ببینیم چکار می‌کند. الان هم دوره جمع کردن گوشی‌ها تمام شده و الان اکثر بازیکنان دو، سه تلفن همراه با خودشان دارند. واقعیت این است که من ندیدم بازیکنی قلیان بکشد و اگر آقای سعادتمند چیزی دیده است بهتر است اسم ببرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    6 0
    درود بر تو واقعا به مربی با غیرت و با تعصبی مثل تو نیاز داریم درسته صعود نکردیم ولی دمت گرم با این تیم دست و پا بسته از اینکه به مرحله بعد رفتی واقعا هنر کردی در جاییکه تو هستی اون دلارهای مفت را برای چی از بیت المال به نوری بدیم تا ماجرای استرا دوباره پیش بیاد
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    اقای نامجو مطلق مثل زمان فوتبال بازی کردنت معرفت داری و همینجوری حرف نمیزنی دمت گرم- استقلال از کارشکنی های وزیر ورزش داره لطمه میخوره البته فقط ما نیستیم کل ورزش ما داره از بی توجهی وزارت ورزش اسیب میبینه همه ورزشکاران صداشون در اومده همه توجه وزیر شده تیم لنگ که قهرمان ایران بشه و تو اسیا صعود کنه- فراری دادن مجیدی هم فقط بخاطر این بود که تیم لنگ رو تو جام حذفی شکست داد وگرنه بی سابقه است که دو تا مدیر دو تا سرمربی رو تو یک فصل فراری بدهند.
    • جلیل GB ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      1 2
      پرسپولیس، غیرت و تعصب و دیگر هیچ.
  • فاطمه تاجی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    دمت گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس