کد خبر 1124253
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
سکوت ۱۰۰ هزار دلاری سعادتمند در شب افشاگری بزرگ

مدیرعامل استقلال در حالی از اتفاقات عجیب در اردوی این تیم در قطر پرده برداشته که درباره موارد دیگر از جمله اتفاق رخ داده برای خودش صحبت نکرد.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در آخرین ساعات شب گذشته در مصاحبه‌ای تصویری با رسانه رسمی این باشگاه درباره مسائل گوناگونی صحبت و البته افشاگری کرد. او از جزئیات مذاکره با استراماچونی، وضعیت بد تیم در قطر، شب زنده‌داری و حتی قلیان کشیدن برخی از بازیکنان پرده برداشت.

این اظهارات قابل تامل است و باید ریشه‌یابی و بررسی شود. به طور مثال اینکه چگونه یک بازیکن همراه خود قلیان برده و در کوران مسابقات برخوردی با او نشده است؟ سعادتمند در حالی از این فاجعه در استقلال پرده برداشته که باید سؤال کرد خودِ او چه زمانی این موضوع را متوجه شده است؟ اگر بازیکنان در مسابقات مهمی چون لیگ قهرمانان آسیا دور از آداب حرفه‌ای و اخلاقی شب‌زنده‌داری می‌کردند و برخی از آنها قلیان می‌کشیدند چرا در همان زمان با آنها برخورد نشده است؟ این چنین اتفاقات در تیم‌های حرفه‌ای در دنیا با عکس‌العمل فوری و شدید همراه و حتی بازیکن خاطی از اردو اخراج می‌شود اما این اتفاق در استقلال رخ نداده و حالا بعد از بازگشت تیم از آن صحبت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آقای سعادتمند! صندلی مدیریت مزه دارد که آن را رها نمی کنی؟/هیات مدیره همین امروز باید او را برکنار کند

مورد دیگری که در مصاحبه مدیرعامل استقلال جای ابهام به وجود می‌آورد عدم توضیح درباره پول‌های نقدی است که او قصد داشت همراه خود به قطر ببرد. موضوع از این قرار است که مدیرعامل استقلال می‌خواست مبلغ 100 هزار دلار پول نقد را به همراه خود به قطر ببرد ولی در فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل نقض قانون بازداشت و 50 هزار دلار این پول توقیف می‌شود. آن هم در حالی که واضح و مبرهن است که خروج این مقدار پول از کشور نیاز به اخذ مجوز و هماهنگی دارد و این انتظار از مدیرعامل استقلال می‌رفت که با توجه به جایگاهی که دارد این مورد را بداند و طبق قانون عمل کند. با این وجود سعادتمند در ده‌ها پاراگرافی که از وضعیت تیم و آنچه در استقلال گذشته حرف زده، یک کلمه هم درباره این 100 هزار دلار و حواشی پیرامون آن توضیح نداده و سکوت کرده است.

مدیرعامل استقلال در ابتدای صحبت‌هایش از اینکه اصولاً نمی‌تواند دروغ بگوید حرف زده ولی با ابهاماتی که هنوز وجود دارد او ثابت کرده که می‌تواند پنهان‌کاری کند، چون قطعاً در این مصاحبه بلندبالا جا داشت حداقل یک خط درباره اقدام بدون مجوز برای خروج 100 هزار دلار پول نقد و در ادامه توقیف و بازداشت و دیگر تبعات آن توضیح داده شود، یا در مورد دیگر که در بالا قید شد، سعادتمند می‌توانست موضوع شب‌زنده‌داری و قلیان و هرج و مرج را در قطر پنهان نکند و قاطعانه و فوراً با خاطیان برخورد لازم را داشته باشد و از به وجود آمدن دیگر تخلفات جلوگیری شود.

این روزها مدیرعامل استقلال به دلیل عدم قهرمانی در جام حذفی، ناکامی در بازگشت آندره‌آ استراماچونی و البته حذف از لیگ قهرمانان آسیا در معرض انتقادات شدید قرار دارد. سعادتمند شب گذشته حرف‌های مهمی زد که قطعا باید بررسی و با عوامل آن برخورد شود اما به نظر می‌رسد یکی از دلایل افشای این موارد این بود که مدیرعامل استقلال فشار را از روی دوش خودش بردارد و توپ را به زمین اعضای تیم بیندازد؛ اگر چه باز هم تاکید می‌کنیم که باید با بازیکنان خاطی به شدیدترین شکل ممکن برخورد شود و همه این مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس