علی‌نژاد: ممنوعیتی برای حضور مربیان خارجی در تیم‌های ملی نداریم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر حاضر ممنوعیتی برای حضور مربیان در تیم‌های ملی نداریم.

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع فدراسیون شمشیربازی در مورد درخواست ها برای داشتن سالن اختصاصی برای این رشته اظهار داشت: باید یک سالن اختصاصی برای این رشته در نظر بگیریم و باید بررسی کنیم که کجا می توانیم آن را فراهم کنیم. در این مورد با باقرزاده هماهنگ می‌کنیم.

وی در مجوز برگزاری اردوها به رشته ها گفت : چون پروتکل‌های سختی را در نظر گرفتیم پس با رعایت آنها مشکلی برای برگزاری اردوها و مسابقات وجود ندارد. باید تست پی سی آر داده شود و شرکت کنندگان در قرنطینه قرار بگیرند. 

وضعیت فدراسیون‌های بی سرپرست گفت: اولین انتخابات ۲۰ مهرماه دوومیدانی برگزار می‌شود و بقیه فدراسیون‌ها انجام می‌شود و هر زمانی که تایید صلاحیت ها بیاید، انتخابات برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

تکرار تجارب مدیران تبلیغاتی به چه قیمتی؟/ تغییر، بیخ گوش مدیرعامل استقلال

علی نژاد در مورد سفر عباسعلی با آلمان عنوان کرد:: در این مورد هماهنگی با کمیته ملی المپیک شده بود و من به طباطبایی رییس فدراسیون کاراته گفتم که باید در فدراسیون پزشکی بررسی شود و ما هم همکاری می کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص جذب مربیان خارجی توسط فدراسیون ها گفت : در مورد تیم های ملی ممنوعیتی برای گرفتن مربی خارجی نداریم و دوستان این موضوع را بد برداشت نکنند، اما بدیهی است که در این شرایط امکان حضور خارجی ها چندان فراهم نیست. وقتی فدراسیون ها گزینه ای را مدنظر داشته باشند در کمیته بررسی مربیان خارجی وزارت ورزش هم بررسی می شد و مجوز داده می‌شود. اتفاقی که در والیبال قبلا اتفاق افتاده است.

وی در مورد اینکه گفته می شود رشته کامپوند تیراندازی در المپیک حذف شده است، تصریح کرد: شنیدم از المپیک حذف می شود اما هنوز رسما اعلام نشده است و IOC نظر شورای المپیک قاره‌ها را مدنظر قرار می‌دهد. اگر چینی‌ها جزو قدرت ها نیستند، حذف این رشته جوانمردانه نیست.

علی نژاد در پایان در مورد وضعیت عابدینی برای استخدام عنوان کرد:قبلا قولی داده شده بود که استخدام شود و الان به فدراسیون مامور شده است. درخواستی هم به مدیرکل مازندران داده اند و در دست بررسی است. او شرایط استخدام را دارد و ما هم پیگیری می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    این ممنوعیت فقط برای استقلال بود که استرا رو برنگردونن وگرنه وزیر و معاونش مشکلی با مربیان خارجی سایر رشته ها و حتی تیم فوتبال لنگ ندارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس