کد خبر 1124229
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
پیغام روزبه چشمی به ۲ تیم قطری

بازیکنانی که قراردادشان را با باشگاه استقلال تمدید کرده‌اند، در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌توانند به راحتی از این تیم جدا شوند.

به گزارش مشرق، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال که قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا، قراردادش را با استقلال تمدید کرده بود، در آستانه پیوستن به ام‌صلال قطر قرار دارد.

این بازیکن که روی گل دوم پاختاکور ازبکستان به استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقصر بود، در تست‌های پزشکی ام‌صلال شرکت کرده و در صورت موفقیت قراردادش را این تیم قطری امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

یک توفان سهمگین برای استقلالی‌ها در راه است

شاید جدایی بازیکنان با داشتن پیشنهاد خارجی عرف باشد، اما بازیکنی که قراردادش را در نقل و انتقالات تمدید کرده، عجیب است که به راحتی می‌تواند راهی تیم دیگری شود.

خبر می‌رسد که دو بازیکن دیگر استقلال نیز پیشنهاد خارجی دارند و خواستار جدایی شده‌اند. هر دو بازیکن نیز به تازگی قراردادشان را تمدید کرده‌اند. سایر بازیکنانی که قراردادشان را تمدید کرده‌اند، در بندهای قراردادشان آمده که اگر پیشنهاد خارجی داشته باشند، هر زمان می‌توانند جدا شوند.

به نظر می‌رسد بحث تمدید قراردادها از سوی بازیکنان یا باشگاه بیشتر شبیه شو بوده، چرا که بازیکنان به راحتی جدا می‌شوند و مشخص نیست از انتقال‌شان پولی نصیب باشگاه می‌شود یا نه.

علی کریمی، تنها بازیکنی بود که پس از پایان قراردادش اعلام کرد که قصد بازی در خارج از کشور را دارد و در حال حاضر نیز در ترکیه به سر می‌برد تا مذاکراتش را با تیم خواهان خود نهایی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Reza IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    از خوبای تیم ملی مشت زنی و از عشاق دو سیب
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 2
    اسطوره روزبه......
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    خداروشگرداره میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس