رزم حسینی

گزینه پیشنهادی وزارت صمت با ابراز شرمندگی از کوچک شدن سفره مردم گفت: اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار به منظور توزیع مناسب اجناس و عدم دست زدن به قیمت‌ها جهت پرهیز از التهاب در بازار ضروری است.

به گزارش مشرق، علیرضا رزم‌حسینی گزینه پیشنهادی دولت جهت تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت امروز (سه‌شنبه 8 مهر) در جلسه علنی مجلس در دفاع از خود اظهار داشت:‌در شرایط اقتصادی و دشوار امروز که تحریم ظالمانه و بیماری منحوس کرونا وجود دارد پذیرش مسئولیت سخت است اما به خدا و استعانت امام رضا (ع) امید دارم.

وی افزود:دو برنامه تقدیم رئیس جمهور جهت تصدی وزارت صمت شده است که مبتنی بر برنامه ششم توسعه، سیاست‌های بالادستی و ابلاغی و همچنین سیاست‌های راهبردی وزارت صمت است.

بیشتر بخوانید:

مجلس به «رزمحسینی» برای تصدی وزارت صمت اعتماد کرد

وی خاطرنشان کرد:تامین کالاهای اساسی ضروری بوده و بایستی اجناس سفره و معیشت مردم را تامین کنیم؛ ما شرمنده مردم هستیم؛ در کوچه خیابان وقتی آنها را می‌بینیم شرمنده هستیم که امروز سفره آنها کوچک است در حالی که آنها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت تصریح کرد:‌وزارت صمت با همکاری بانک مرکزی جهت تامین کالاهای اساسی اقدامات لازم را انجام خواهد داد ضمن اینکه برای تنظیم بازار هم بر همکاری و مشارکت با اتحادیه‌ها و صنوف جهت تنظیم بازار و نظارت و کنترل تاکید دارم. 

رزم‌حسینی گفت: اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها و دلالان جهت توزیع مناسب اجناس و اصلاح و استفاده از شناسه کالا برای کالاهای دوام دار ونیمه دوام دار از ضروریات است ضمن ا ینکه نباید به التهاب در بازار با دست زدن به قیمت‌ها اقدام کنیم.

وی گفت:‌در بخش صنعت هم استفاده از ظرفیت خالی واحدهای صنعتی بسیار مهم است در حالی که در برخی شهرک‌های صنعتی ما شاهد فعالیت واحدهای تولیدی با 30 تا 40 درصد ظرفیتت‌شان هستیم.

گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت تصریح کرد: احیای واحدهای تعطیل و راکد در شهرک‌های صنعتی بخشی از برنامه‌هایم است که الگوی موفقی در استان خراسان رضوی با عنوان کلینیک صنعت داشته‌ام که کار آن احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل صنعتی بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    وزیر خارجه هم ابراز شرمندگی کرد لی دلار شد 30 هزار! برای ابراز شرمندگی شما هم احتمالا فردا دلار میشود 32 هزار! تا ببینیم بقیه کی ابراز شرمندگی میکنند! فکر کنم تا 50 هزار جا داشته باشد.
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    چرا؟ مگر تقصیر شماست؟ کوتاهی از ماست . ما باید شرمنده باشیم.
    • DE ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      خخخخخخخ خارجه وزیر خارجه هم ابراز شرمندگی کرد ولی دلار شد 30 هزار!
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    لطفا واژه شرمندگی و عذرخواهی رو به لجن نکشید
  • علـی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    جناب رزم حسینی! تو رو به قطره قطره خون شهدای دفاع مقدس، تو رو به خون شهدای مدافع حرم و بخصوص حاج‌قاسم سلیمانی، کارها رو به امریکا و اروپا و ... گره نزن!! به توانمندی‌های بی‌حد و حصر خودمون اعتماد کن!
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    شرمندگی شما نان می شود جبوبات یا لبنیات یا گوشت یا پیاز و گوجه و میوه یا هزینه مدرسه و دانشگاه ؟ اگر این حکومت داری است چوپان و کارگران من هم می توانند وزیر شود؟
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    شرمندگی شما نان می شود جبوبات یا لبنیات یا گوشت یا پیاز و گوجه و میوه یا هزینه مدرسه و دانشگاه ؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    خدا خیرتان دهد به داد سفره های خالی مردم برسید.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    سفره ایشان خیلی گنده شده ...به مس سرچشمه مراجعه نمائید
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    شرمنده کسانی باید باشند که به روحانی رای دادند روحانی و دار ودسته اش خسرالدنیا والآخرت هستند.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    خيلي بايد لاقيد و بي مسئوليت باشي كه يك وزارتخانه ويرانه كه شش ماهه متصدي نداردرا در سختترين شرايط اقتصادي تحويل بگيري و با بيان شرمندگي از همون لحظه اول مشخص كني كه جز شرمندگي و ننه من غريبم بازي برنامه اي در كار نيست!!!!
  • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    انشاالله خدا شرمنده تون بکنه به حق محمد و آلش
  • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    چطور قیمت نان دستوری تا ۸سال بالا نمی برید کارگرهای بدبخت باید منتظر شما باشند تا کی حقوقشان بالا میرود .ولی خودروسازان با حقوقهای کلان مسئولیتش ضرر دهی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس