ارکانی

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: دوتابعیتی بودن وزیر پیشنهادی صمت تأیید نشده و از این رو نباید چنین تهمتی را به وی بزنیم.

به گزارش مشرق، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت،گفت: بنده با رزم حسینی رفاقتی ندارم اما باید بگویم که وی عملکرد بسیار خوبی در استانداری خراسان رضوی داشته و روحیه وی جهادی است.

وی با بیان اینکه رزم حسینی منتقد سیاست های غلط اقتصادی دولت است،افزود: رزم حسینی وزیر و مدیر دولتی نیست، بلکه وزیر و مدیر حاکمیتی است و وی عملکرد خوبی در استانداری خراسان رضوی و کرمان از خود نشان داده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا دوتابعیتی بودن رزم حسینی تأیید نشده و هیئت تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی هم این موضوع را تأیید نکرده اند و نباید به رزم حسینی تهمت دوتابعیتی بزنیم.

ارکانی بیان کرد: برخی از نمایندگان می گویند چون رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد حاضر نشده است، نباید به رزم حسینی رأی بدهیم، در حالی‌که بنده معتقدم در شرایط کنونی بازار ما باید به وزیر پیشنهادی صمت رأی دهیم و کمک کنیم بخش صنعت، معدن و تجارت ساماندهی شده و از رهاشدگی خلاص شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میثم IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 8
    رزم حسینی از بنیان‌گذاران مهندسی مخابرات عملیات جنگ در جبهه‌های جنوب بود و از هم‌رزمان سرداران احمد کاظمی، حسین خرازی، احمد متوسلیان و هم‌رزم و دوست حسن باقری بوده‌است. وی قائم‌مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان (شهید قاسم سلیمانی) و جانشین عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیا در دوران جنگ بود و در عملیات خیبر جانباز شد و نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری دریافت کرد.
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      4 0
      آره. گدشته از این میگن 20 سالی هم اونور بوده. :)))))
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      3 0
      12:03 خیلی ها تو جنگ بودن. خیلی ها هم همرزمان افرادی که گفتی بودن. اون که پسر نوح بود غرق شد. سرانجام همه رو رو یه روز خواهیم دید.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    آقا اینقدر کش و قوس نداره که، پاسشو بدین به من یه هفته ای بهتون میگم دوتابعیتی یا مقیم خارج هست یا نه، تضمینی بدون نیاز به مقامات دولتی و غیره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس