نوش آبادی

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های جدی برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور دارد و وی باید ساماندهی صنعت خودرو را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش مشرق، حسین نوش آبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت، گفت: با توجه به وضعیت آشفته بازار و نابسامانی در بخش های صنعت، معدن و تجارت باید وزیری با تجربه و توانمند برای تصدی وزارت صمت انتخاب شود.

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند که بازار مدیریت شود و در توزیع کالاهای اساسی، عدالت وجود داشته باشد که این مسئله مستلزم حذف انحصار در واردات کالا و مبارزه با رانت خواران است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احیای واحدهای صنعتی و تولیدی و تأمین مواد اولیه برای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تولیدی باید در اولویت وزیر جدید صمت قرار گیرد و همچنین وزیر صمت باید از ظرفیت کشور برای جهش تولید استفاده کند.

نوش آبادی با بیان اینکه وزیر آینده صمت باید بازار خودرو را ساماندهی کند، گفت: فعال کردن دیپلماسی اقتصادی، توسعه صادرات و مبادلات مرزی، جلوگیری از فساد اداری و حذف رانت خواری و همچنین استفاده از نیروهای انقلاب و جوانی باید جز برنامه های اصلی وزیر صنعت، معدن و تجارت در آینده باشد.

وی گفت: رزم حسینی در بخش های مختلف اجرایی و اقتصادی، فعالیت داشته و نقش برجسته ای در حوزه دفاعی و عملیاتی در دوره دفاع مقدس ایفا کرده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: رزم حسینی برای برون رفت وزارت صمت از مشکلات کنونی برنامه های مناسبی دارد و تقاضای بنده از نمایندگان آن است که وزارت صمت را از بلاتکلیفی نجات دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های جدی برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور دارد و وی ..............// داداش ، نوکرتم برنامه نیاز به زمان ، بودجه ، نظارت داره کو ؟؟!!
  • DE ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    «رزم حسینی» برای وزارت صمت برنامه دارد/:
    • DE ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      1 0
      گرفتم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس