قاسمپور: پرسپولیس از نظر روانی برتر از پاختاکور است/ تیم ازبک با حذف استقلال روحیه‌ گرفته است

کارشناس فوتبال گفت: همواره از نظر روحی بر فوتبال ازبکستان مسلط هستیم البته نباید فراموش کنیم که پاختاکور با حذف استقلال روحیه مضاعف پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: پرسپولیس  یک بازی منطقی را مقابل السد قطر در دستور کار داشت و طبیعی بود محتاطانه بازی کند. السد در زمین خودش بازی می‌کرد مربی سرشناسی مانند ژاوی و بازیکنان با کیفیتی هم داشت که سال‌ها است در کنار هم بازی می‌کردند و این تیم چند ملی‌پوش قطر را هم به خدمت گرفته بود.

وی افزود:‌ شاید السد مقابل پرسپولیس بیشتر مالک توپ بود اما در موقعیت گلزنی هر دو تیم خوب بودند اما پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد کرد. نماینده ایران وقتی بدون توپ می‌شد بسته بازی می‌کرد و در زمانی هم که صاحب توپ بود به خوبی صاحب موقعیت گلزنی می‌شد. باعث خوشحالی است که پرسپولیس مقابل این تیم قطری با برنامه و خوب بازی کرد و مجموعه تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان از فضای احساسی به دور بودند و محتاط و با برنامه بازی کردند.

بیشتر بخوانید:

خلیل‌زاده به بازی با پاختاکور می رسد؟

قاسمپور در مورد تقابل روز چهارشنبه با پاختاکور ازبکستان تیمی که استقلال را حذف کرده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، گفت: در منطقه غرب آسیا ما همواره از نظر روحی و روانی به فوتبال ازبکستان مسلط بوده‌ایم چهارشنبه هم همین حالت وجود دارد. البته نباید فراموش کنیم که پاختاکور یکی از تیم‌های باسابقه آسیا یعنی استقلال را حذف کرده و آن پیروزی انگیزه و روحیه بازیکنان پاختاکور را افزایش داده است. پاختاکور تیم قدرتمندی است که بازیکنانش به خوبی همدیگر را پیدا می‌کنند و با پاس‌های کوتاه و همچنین ارسال از کناره‌ها موقعیت گلزنی روی دروازه حریفان خلق می‌کنند. با این حال امیدوارم پرسپولیس مثل بازی با السد خوب بازی کند و برنده مسابقه شود.

این کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس و پاختاکور نیز هر دو بازی را محتاطانه شروع خواهند کرد و منتظر اشتباهات بازیکنان حریف می‌مانند شاید در این بازی هم ضربات ایستگاهی، خطای پشت 18قدم یا پنالتی نتیجه بازی را تعیین کند که امیدوارم این مسئله به سود تیم پرسپولیس تمام شود. 

قاسمپور در مورد هماهنگی خوب بازیکنان جدید پرسپولیس با تیم و نفرات قبلی گفت: وقتی سرمربی بازیکنی را به خدمت می‌گیرد معنایش آن است که از او شناخت داشته و به خصوصیات فنی بازیکن اشراف دارد. بازیکن هم باید از نظر روحی و روانی خود را با جو تیم تطبیق دهد که این اتفاق معمولاً در استقلال و پرسپولیس به زمان بیشتری نیاز دارد. اگر یادتان باشد طارمی و ترابی هم به مرور در پرسپولیس به وضعیت ایده‌آل خود رسیدند. اکنون خریدهای جدید پرسپولیس به خاطر این مسابقات متمرکز آسیایی  توانسته‌اند به خوبی با تیم هماهنگ شوند و در ترکیب حضور داشته باشند. این مسئله باعث خوشحالی است و نشانگر آن است که بازیکنان ایرانی کم‌کم دارند تفکر حرفه‌ای پیدا می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس