خداحافظی حسینی با استقلالی‌ها؛ اگر مشکل من هستم می‌روم!

دروازه‌بان استقلال با تاکید بر اینکه با هیچ تیمی توافق نکرده است، اعلام کرد اگر مشکل استقلال او است، از این تیم جدا می شود.

به گزارش مشرق، انتشار خبر توافق سیدحسین حسینی با تیم فولاد خوزستان در آخرین ساعات روز گذشته، دلخوری و واکنش این دروازه‌بان را در بر داشت و حسینی با انتشار پیامی نه تنها این توافق را رد کرد، بلکه با لحنی که دلخوری از برخی رفتارها از آن مشخص بود اعلام کرد اگر مشکل استقلال او است، از این تیم می‌رود و در پایان خداحافظی کرد.

حسینی در این پیام نوشت: «بنده با هیچ تیمی توافق نکردم و یک سال دیگه قرارداد دارم ولی اگر مشکل استقلال من هستم، باشه میرم تا استقلال موفق باشه...

در مورد بازی آخر خدا بین ما قضاوت میکنه که با شرایطی درون دروازه قرار گرفتم. ایشالا روزهای خوبی رو جشن بگیرید اینجا… خداحافظ.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    10 0
    رفقای عزیز استقلالی من یه پرسپولیسیم ولی بیاین ببینین واقعیت چیه انصافا استقلال شده جای کیا؟ چرا بعد حاج محمود فکری و زرینچه شده این؟ انصافا وزیر گفته بازیکن ۴ صبح قلیان بکشه؟ انصافا وزیر گفته یکی مثل دانشگر اون الفاظ فوق رکیک رو به هوادار بزنه؟وزیر گفته چشمی و اسماعیلی با مشت بزنن تو سر هوادار؟ مگه هوادار مهمترین سرمایه این دو تا تیم نیست؟ یادتونه پرسپولیس بخاطر تفاضل قهرمان لیگ نشد صد هزار نفر تو ورزشگاه ایستاده تشویق کردن و شد یه نقطه عطف که پرسپولیس جدید متولد شه؟ یادتونه هواداری استقلال دقیقه ۶۰ بازی با السد چیکار کردن؟ استقلال اینطور شده چون جای یکی مثل حاج محمد انصاری شده جای اوباشی مثل دانشگر که تو تلویزیون با وقاحت میگه من ماسک نمیزنم و میشه الگو انصافا مگه این تیم بعد هر بازی دلار پاشی نمیکرد مگه هتل جدا نداشت؟ مگه بگفته خود مدیرش بالاترین رقمو نمیده؟ مشکل استقلال فقط و فقط یه سری بازیکن اشتباهی و بی تعصبن وگرنه مدیر عامل پرسپولیس از فاجعه بدتره شما شجاع رو ببینین بعد بازی چی سرش اومد و بعد دانشگر و چشمی رو...
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      حرف حقو زدی بازیکنان استقلال فقط و فقط به خاطر پول بازی میکنند هوادار براشون مهم نیست مخصوصا چشمی و دانشگر را میگم
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    8 0
    خداحافظ زودتر
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 0
    رفتی درو هم پشت سرت ببند
  • آبی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    زود برو. اعصاب همه را به هم ریختی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس