کد خبر 1123622
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
نصرتی: پرسپولیس از حیثیت فوتبال ایران دفاع کرد/ قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نخواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل السد قطر گفت: به مجموعه پرسپولیس، کادر فنی، بازیکنان و هواداران عزیز این تیم تبریک می‌گویم که از حیثیت فوتبال ایران دفاع کردند و با شایستگی تمام، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهند و قهرمانی رقابت‌ها برای تیمِ گل‌محمدی، دور از دسترس نیست. پرسپولیس حساب‌شده و با نظم و سازماندهی بازی کرد و برای این دیدار برنامه داشت. بازیکنان به خوبی در دفاع و حمله شرکت می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

خشم هواداران السد از شکست برابر پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس موقعیت‌های خوبی ساخت و دو بار توپ را به تیر دروازه السد زد، اظهار داشت: حریف تیم پُرمهره‌ای بود و از امتیاز میزبانی استفاده می‌کرد. این مسابقه، حساس‌ترین بازی پرسپولیس بود و گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی آسیا برداشت. فشردگی بازی‌ها باعث خستگی بازیکنان شده است و کادر فنی در چند پُست با سیستم چرخشی پیش می‌رود. البته در خط حمله بازیکنان زیادی نداریم و بازیکنانی که کم کم به تیم اضافه شده‌اند، خیلی خوب بازی می‌کنند.

«نکته مثبت پرسپولیس، آمادگی بدنی بازیکنان است که از این بابت به کادر فنی تبریک می‌گویم.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: پرسپولیس نشان داد قدرتمند است و فرقی نمی‌کند در مرحله بعد به مصاف چه تیمی برود. السد یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و بازیکنان توانایی چون کاسورلا، بونجاح و اکرم عفیف را دارد که برای هر تیمی نعمت هستند. پرسپولیس چنین تیمی را با نظم، برنامه و اعتمادبه‌نفس شکست داد و تیم با انسجام و سازماندهی در دفاع توانست بازیکنان مؤثر حریف را از کار بیندازد.

نصرتی با تمجید از بازیکنان جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ همه بازیکنان جدید فوق‌العاده بوده‌اند و جای بازیکنان جداشده را به خوبی پُر کرده‌اند. لک، آقایی و پهلوان بسیار خوب هستند، سرلک بسیار مسلط بازی می‌کند و آل‌کثیر نشان داد شمّ گلزنی بالایی دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 8
    تیمی که از حمایت دولتی برخوردار باشه به موقع مربی داره به موقع تمدید بازیکن داره باید محروم میشد ولی پنجره نقل و انتقالش بازه ستاره هاش میخوان برن ولی پول شونو میدن نگه شون میدارن و و و .......
    • 6666664444 IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 0
      بسوزید وخواهید سوخت.7ساله همین اراجیفو میگید وما بیشتر ومصمم تر ازقبل به قهرمانی وصدرنشینی مون ادامه میدیم.تا زمانی که ایراد کارتونو گردن وزیر و وکیل بندازین واز کم کاری بازیکنا ومربیتون بگذرید همین آش وهمین کاسه...ما نیاز به حمایت وزیر وفدراسیون نداریم غیرت بازیکنا وهمدلی واتحاد بازیکنا وکادرفنی وهوادارا راز موفقیت ماست
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      2 0
      آنقدر کینه ای وعقده ای نباشید. اخه چقدر حسادت. برای خودتون میگم یه وقت ممکنه دق کنید
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    8 6
    پرسپولیس از حیثیت وزارت ورزش دفاع کرد تمام
    • پرسپولیس IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 1
      پماد سوختگی بزن
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 3
    شما خوب نبودید این بابا تونه که نقش پدری رو خوب ایفا میکنه . بابا مسعودتون پدر استقلال رو درآورده تا شما جام بگیرید . وان شاالله نه بخاطر اینکه پرسپولیس هستید فقط به خاطر بابا مسعود بازی بعدی رو می بازید و بر می گردید به لونه هاتون .
    • ناشناس IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 0
      پاپا مسعود بیشترین خدمت را به کیسه کردناشکری نکن ضمنا پماد سوختگی همراه با کمپرس آب سرد روزی سه بار یادت نره واسه پوستت خوبه
    • ناشناس IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 0
      باورکن لذت میبرم ازایم نوع تصوراتی که شما وامسال شما دارین چون با این تصورات هیچ موقع به هیچ جا نمیرسید.عزیز همه دارن میگن پرسپولیس عالی بازی میکنه بعدشما هنوز بابا مسعودوننه ... ؟باباببین بزرگتر هاتون باهم نمیسازن...بازی کنان باهم دعوا میکنن....توفرودگاه بهم می پرن....مربی بچه بازه درمیاره......بازم بگم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس