کاوه و علی‌قلی گل نزدند، شارلروا نبرد

دو ستاره ایرانی شارلروا در گلزنی و پایه‌گذاری گل برای این تیم مقابل ماسکرون ناموفق بودند تا این بازی با تساوی تمام شود.

به گزارش مشرق، در دیدار ماقبل پایانی هفته هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که همانند بازی‌های گذشته‌اش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را جزو نفرات اصلی خود داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب مهمان تیم قعرنشین رویال ماسکرون بود.

ممدو فال در دقیقه ۳۰ دروازه ماسکرون را روی پاس بلند از میانه زمین و با شوت سرضرب باز کرد، اما پیش از پایان نیمه اول دروازه شارلروا توسط تابکو باز شد.

در نیمه دوم تلاش شارلروا و حملاتی که به کاوه رضایی ختم می‌شد، ثمری نداشت تا در نهایت این تیم پس از ۶ پیروزی پیاپی در این فصل، بالاخره متوقف شود و برابر رویال ماسکرون به تساوی یک بر یک برسد.

تیم شارلروا که از ابتدای فصل ۲۱-۲۰۲۰ در تمام بازی‌های ژوپیر لیگ بلژیک و یک مسابقه پلی‌آف لیگ اروپا برابر پارتیزان مجارستان به برتری رسیده بود، با تساوی مقابل ماسکرون ۱۹ امتیازی و صدرنشین ماند و اختلاف ۴ امتیازی با کلوب بروژ رده دومی پیدا کرد.

کاوه رضایی، بهترین گلزن این فصل شارلروا که در ۶ مسابقه اخیرشان ۶ گل به ثمر رسانده و سهم زیادی در کسب بردهای پیاپی تیمش داشت، در دیدار با رویال ماسکرون نتوانست برای چهارمین بازی متوالی گلزنی کند تا گورخرها نیز صاحب سه امتیاز نشوند.

علی قلی‌زاده نیز که حضور ۷۳ دقیقه‌ای مقابل رویال ماسکرون داشت، نتوانست آمار ۴ پاس گل و یک گل زده این فصل خود را افزایش دهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس