تصادف خونین تریلی با سمند در شیرگاه با 2 کشته و 3 مصدوم + عکس - کراپ‌شده

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه تصادف تریلی با سمند در شیرگاه دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت، گفت: حال دو مصدوم دیگر نیز وخیم است.

به گزارش مشرق، ذات‌اله فغانی‌نژاد از فوت و مصدومیت ۵ نفر در تصادف تریلی و سمند در منطقه دوربرگردان پمپ بنزین چالی خبر داد و گفت: عملیات مربوط به تصادف منجر به فوت و مصدومیت ۵ نفر در شیرگاه ساعت ۱۹ و ۲۶ دقیقه آغاز و ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه به اتمام رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه‌شمالی، افزود: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شیرگاه و ۲ تیم عملیاتی از پایگاه جوارم به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام رهاسازی و اقدامات اولیه امدادی ۲ نفر بر اثر شدت جراحات وارده در دم کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: یک مصدوم توسط عوامل امدادی پایگاه شیرگاه و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان رازی قائم‌شهر انتقال داده شدند.

فغانی‌نژاد با بیان اینکه مصدومان و کشته‌شدگان تصادف امروز مرد بودند، گفت: وضعیت ۲ مصدوم این حادثه وخیم گزارش شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 0
    سمند مسافر کش بوده که باسرعت زیاد درحال حرکت تصادف میکند وجان مسافران را بخطر می اندازد.
    • ایرانی GB ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      7 0
      بعضیها وقتی پشت فرمان ماشین میرن فکر میکنند سوار جنگنده اف ۱۴ شدند , جز پدال گاز چیز دیگه ای رو نمی بینن.
  • رستگار IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    دور برگردان نیست بلکه بریدگی خطرناکیه که مردم روستا های اطراف و روستاهای جاده نظامی و لفور مجبورند برای رفتن به قایمشهر از این بریدگی مرگبار رد بشن.اداره محترم راه آنقدر به خودش زحمت نداده که چند تا سرعت گیر بزنه تا این حوادث پیش نیاد.اداره محترم پلیس هم فقط به نصب محدودیت سرعت ۶۰ کیلومتر بسنده کرد اونم نه برای ایمنی بلکه جلوتر کمین می‌کنه برا جریمه ماشینا.این بریدگی قبلاً جلوی عبور روستای توریستی اندارگلی و چایباغ بود که همین تصادفات اونجا اتفاق می افتاد بعدش این مسوولین بزرگوار تصمیم گرفتن ببرنش اونجا.یاد اون جوک افتادم که مسوولین بزرگوار یه شهر برای کاهش مرگ و میر مردمی که تو یه چاله بزرگ وسط جاده می افتادن نشستن فکر کردن .نتیجه گرفتن اون چاله رو پر کنند.برن کنار بیمارستان شهر مثل همون چاله رو بکنم. حالا هم این دوستان متفکر بریدگیه چایباغ و بردن کنار قبرستون چالی.؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس