کد خبر 1123465
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
بخشنامه جدید استخدام رسمی در دولت ابلاغ شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت:‌ جذب نیرو از طریق کانال‌هایی غیر از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس در این کمیسیون رد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه ۶ مهر) این کمیسیون اظهار داشت:‌ بررسی طرح مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاه‌های غیرانتفاعی در راستای ساماندهی دانشگاه‌های دولتی دستور کار نخست کمیسیون آموزش بود که بحث و بررسی در این باره صورت گرفت. 

بیشتر بخوانید:

تنها راه ورود معلمان به مدارس چیست؟

وی با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه‌های غیرانتفاعی با ضوابط و آیین‌نامه‌های نادرستی اداره می‌شوند افزود:بعد از بحث و بررسی در این باره و با نظر اعضای کمیسیون، طرح مذکور به کمیته آموزش عالی کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان دستور کار بعدی کمیسیون آموزش مجلس بود که نماینده دولت معتقد به اجرای رتبه بندی در حال فعلی بود ولی اعضای کمیسیون انتقاداتی را در این باره مطرح کردند که نهایتا طرح رتبه بندی نیز به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان

فلاحی اظهار داشت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش دیگر دستور کار کمیسیون آموزش بود. 

وی در این باره توضیح داد و گفت: در این طرح به دنبال جذب نیروهایی از طریق کانال‌هایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند که به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس، این طرح رد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 1
    وی در این باره توضیح داد و گفت: در این طرح به دنبال جذب نیروهایی از طریق کانال‌هایی غیر از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی بودند که به دلیل پایین آمدن کیفیت آموزشی در مدارس، این طرح رد شد!!!!!! جالبه! حضرات اطلاع ندارند كه مدتهاست با جذب نيروهاي موقت خريد خدمات با دستمزدهاي نازل و مطالبات چند ماهه معوقه و بدون گزينش اصولي مدارس را با بي كيفيتي و باري به هر جهت اداره ميكند؟؟؟
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      0 0
      اشتباه منفي دادم
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    چه کسی جواب عمر تلف شده معلمان حق التدریس را می دهد؟؟ این چه نحوه تصمیم گیری است؟؟؟ این تصمیمات عجولانه است این نظر پشتوانه عقلی ندارد
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    این کارا رو میکنید که خدا رو عصبانی میکنید و به جای رحم به هم دیگه خودمون داریم گورمونو با دستامون میکنیم حرف من اینه بذارین نیروی جوون بیاد روی کار بازنشسته هارو استمرار نزنید
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    خواهشمندیم با برگزاری ازمون های استخدامی اموزش و پرورش ،نیروهای توانمند و باسواد را برگزینید و عدالت را برقرار کنید، و اجازه دهید دیگران هم آینده شان را بسازند....
  • کبری وصفی DE ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام با مدرک لیسانس می خوام بیام اموزش وپرورش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس