کد خبر 1123433
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

داشتن آرامش خیال و زندگی با آسودگی خاطر و به دور از هر گونه دغدغه رویای همه شماست. لوازم خانگی و وسایل استفاده شده در خانه هایتان تضمینی برای هدیه این آرامش به زندگی است. وقتی دغدغه خراب شدن لوازم زندگی خود و صرف هزینه برای تعمیر یا حتی خرید دوباره آن ها را ندارید می توانید با خیالی آسوده تر از زندگی خود لذت ببرید.

قطعا اینکه در شرایطی که ویروس کرونا زندگی دنیا را مختل کرده است در منزل خود بمانید و کالاهای مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید نیز باعث راحتی خیال بسیار زیادی خواهد شد. 19کالا یک فروشگاه مجازی هوشمند است که این آرامش خیال را به شما عرضه می کند.

یکی از لوازم خانگی با کیفیتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد محصولات کندی هستند. هود کندی، گاز صفحه ای، جاروبرقی و ماشین ظرف شویی کندی از جمله پر فروش ترین های 19کالا به شمار می روند. در ادامه با تاریخچه مختصری از کندی و معرفی تعدادی از پر فروش ترین های آن در 19کالا با ما همراه باشید.

برند کندی در سال 1945 توسط برادران فوماگالی در ایتالیا متولد شد. این برند بعد از گذشت سالیان دراز همچنان با حفظ کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی خود محبوبیت بسیار زیادی در میان خریداران لوازم خانگی دارد. این مجموعه بزرگ و محبوب در سال 1395 در ایران آغاز به کار کرد و محصولات با کیفیت خود را روانه بازارهای ایران نمود. اگر برای خرید لوازم خانگی در بازار یا سایت های اینترنتی سرچ کرده باشید حتما نام این برند را شنیده اید زیرا این محصولات در این مدتی که در ایران عرضه شده اند امتحان خود را پس داده اند.

هود کندی از جمله محصولاتی است که در 19کالا طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار پر فروش است. هود شومینه ای کندی مدل CVMA90 یکی از هودهای موجود در سایت 19کالا محسوب می شود که با تقاضای بسیار زیادی رو به روست. اندازه این هود 54×90 است و طراحی بسیار زیبایی دارد. دو رنگ مشکی و سفید آن در بازار موجود هستند که شما می توانید بر حسب سلیقه خود یا با توجه به طراحی داخلی آشپزخانه تان یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید ولی در هر دو حالت این هودها زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه شما خواهند داد و بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند. صفحه کلید لمسی آن نیز بر جذابیت ظاهری این مدل هود کندی افزوده است. در قسمت زیرین هود یک چراغ قرار گرفته که روشنایی بسیار خوب و زیادی دارد و سطح زیر کار را به خوبی روشن می کند و شما می توانید به راحتی حتی در شرایطی که نور محیط کم است آشپزی کنید. هود کندی مدل CVMA 90 دارای یک توری فلزی و دو عدد فیلتر اطراف موتور است که به جذب ذرات چربی و گرد و غبار کمک زیادی خواهد کرد. با خرید این محصول از 19کالا از گارانتی 19 ماهه پاک سرویس برای لوازم خانگی خریداری شده خود بهره مند خواهید شد. این هود فوق العاده زیبا و با کیفیت و سایر هودهای کندی را در سایت 19کالا مشاهده کنید.

گاز صفحه ای کندی نیز یکی از پر فروش ترین لوازم خانگی موجود در سایت 19کالاست.  همان طور که می دانید امروزه گازهای صفحه ای به دلیل فضای کم خانه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. گاز صفحه ای مدل CVG 75SQPB یکی از پرطرفدارترین گازهای صفحه ای کندی محسوب می شود. این گاز، صفحه شیشه ای ضد حرارت و نشکن دارد و با 5 شعله خود از طراحی بسیار خوب و چشم نوازی نیز برخوردار است. همچنین دارای سیستم ایمنی است و شما می توانید با خیالی آسوده در منزل خود و در کنار فرزندانتان از آن استفاده کنید. شبکه های چدنی که روی شعله ها قرار گرفته اند به خوبی حرارت را به ظرفی که روی شعله قرار می گیرد منتقل کرده و همینطور فاصله مناسب بین شعله و ظرف مورد نظر نیز حفظ می شود. گاز صفحه ای CVG 75SQPB کندی از فندک اتوماتیک، شعله پلوپز با توان حراراتی 3.5 کیلو وات و شعله پنجم با دو خروجی برخوردار است. با خرید گازهای صفحه ای کندی آرامش و راحتی را همراه با خود به منزل ببرید.

جاروبرقی های کندی نیز یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی برند کندی هستند. یکی از بهترین جاروبرقی های برند کندی با ظاهری فوق العاده زیبا و بی نظیر جاروبرقی کندی مدل KCA محسوب می شود. این جاروبرقی 6.2 کیلوگرام وزن دارد که باعث شده جارو کردن با آن بسیار راحت و بدون دردسر باشد و نیاز به صرف انرژی برای حرکت دادن آن ندارید. لوله تلسکوپی برای تنظیم ارتفاع دسته جاروبرقی، سیم 8 متری، سه نازل متفاوت برای درزها و شکاف ها، نازل مخصوص پاکت و برس مخصوص مبلمان، صدای کم و 61 دسی بلی، قدرت موتور زیاد و 2500 واتی، چرخش 360 درجه ای خرطومی، کیسه پارچه ای قابل شست و شو، مخزن جاروبرقی 5 لیتری از دیگر ویژگی های این کالای محبوب کندی هستند که با وجود آن می توانید از یک جاروبرقی فول امکانات و با طراحی زیبا بهره مند شوید. 19کالا ارائه دهنده این جاروبرقی کندی و سایر جاروبرقی های این برند است.

ماشین ظرف شویی های کندی نیز یکی از بهترین و کم رقیب ترین لوازم خانگی موجود در بازار هستند. استفاده از ماشین های ظرفشویی به کارهای شما سرعت بخشیده و می توانید لحظات بیشتری را در کنار خانواده خود سپری کنید در نتیجه داشتن آن برای هر آشپزخانه مدرنی ضروری به نظر می رسد. ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D6220 این لحظات زیبا را برای شما فراهم می آورد. مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی بسیار پایین و رده انرژی آن A++ است که این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این روزها بسیاری از افراد در هنگام خریدن لوازم خانگی به برچسب مصرف انرژی آن دقت می کنند. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 16 نفره است و می توانید در مهمانی های خود با تعداد نفرات زیاد هم از آن استفاده کنید. وجود مزایای بی شماری مانند برنامه آبکشی مجدد، نمایشگر لمسی هوشمند، برنامه شست و شوی اقتصادی و سریع، صدای بسیار کم، آلارم پایان شست و شو، نشانگر میزان نمک، میزان مصرف 10 لیتر آب در هر شست و شو این کالا را به یکی از محبوب ترین های برند کندی تبدیل کرده است. ماشین ظرفشویی CDPN 2D6220 کندی و سایر محصولات مشابه آن را از 19کالا با گارانتی معتبر و کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب تهیه نمایید.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس