کد خبر 1123306
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
آمار وحشتناک مهاجم حریف پرسپولیس/بهترین گلزن، گلساز و شوتزنِ آسیا

مهاجم تیم فوتبال السد را باتوجه به عملکردش در خط حمله این تیم می‌توان بهترین بازیکن این تورنمنت تا اینجای کار دانست.

به گزارش مشرق، رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب به مرحله یک هشتم نهایی رسیده و شب گذشته پاختاکور و الاهلی با غلبه بر استقلال و الشباب، راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و در ادامه این مسابقات امشب نیز دو دیدار برگزار می‌شود که ابتدا السد به مصاف پرسپولیس می‌رود و در دیدار بعدی دو تیم عربستانی النصر و التعاون با یکدیگر دیدار می‌کنند. 

تیم فوتبال السد که به عنوان تیم دوم گروه چهارم به این مرحله رسید، با ۱۴ گل زده بهترین خط حمله مسابقات را دارد در پیشانی خط حمله آنها یک مهاجم ۲۸ ساله الجزایری حرف اول را می‌زند.

بیشتر بخوانید:

چشم امید ژاوی در دیدار با پرسپولیس

بغداد بونجاح که چهره‌ای شناخته شده برای فوتبال آسیا است و ید طولایی در گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا دارد، در این فصل نیز عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت.

این مهاجم ۱۸۴ سانتی متری که با پیراهن شماره ۱۱ در پیشانی خط حمله السد بازی می‌کند، فعلا با ۵ گل زده در کنار عبدالرزاق حمدالله در صدر جدول گلزنان این بازیها قرار دارد. بونجاح همچنین با ۳ پاس گل در کنار «نام تائه هی» مهاجم کره‌ای تیم السد و همبازی خودش و «ایگور» مهاجم برزیلی تیم شارجه بهترین پاسورهای این بازیها می باشد.

بغداد بونجاح با ۱۹ شوت و ۱۳ شوت در چارچوب، شوتزن ترین بازیکن این تورنمنت است و مجموع این آمارها نشان از آن دارد بونجاح ارزشمند ترین بازیکن این تورنمنت است. 

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب تیم السد قطر به مصاف پرسپولیس می‌رود که این دو تیم از ساعت ۱۷:۱۰ به مصاف هم می‌روند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس