جانشین معاونت بازرسی سپاه در گفت‌وگو با تسنیم: "حاج قاسم" ‌عاشق اسلام، امامت، ولایت و شهدا بود/ انتقام خون شهید سلیمانی را می‌گیریم

مسئول انتصابات بازرسی سپاه با بیان اینکه نبرد فیزیکی پاسخی مناسب برای انتقام گرفتن از دشمنانی که سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، نیست گفت: انتقام واقعی تداوم راه این سردار پرافتخار جهان اسلام است.

به گزارش مشرق، سردار مهدی مهدی‌نژاد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت سردار سلیمانی سیلی محکمی به دشمنان زد ولی انتقام واقعی و سخت زمانی است که خون سردار سلیمانی در رگ های هزاران هزار نفر از جوانان و نوجوانان عصر حاضر جریان یابد.

وی افزود: تبعیت از ولایت فقیه و گوش جان سپردن به منویات رهبر معظم انقلاب و عملی کردن آن از مهم‌ترین شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری و عملکردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

جانشین و مسئول انتصابات بازرسی سپاه پاسداران گفت: سردار سلیمانی با شجاعتی وصف ناپذیر برابر مستکبران عالم ایستاده بود و همین امر هراسی هولناک در دل مستکبران انداخته بود. سردار سلیمانی محکم و با صلابت گفته بود«آقای ترامپ؛ منِ سلیمانی و نیروی قدس حریفت هستیم».

وی گفت: سردار سلیمانی تعریف کرده است؛ آن زمانی که عرصه در لبنان (جنگ 33 روزه لبنان) بر ما خیلی تنگ شده بود، با خود گفتیم نزد مقام معظم رهبری رفته و از ایشان بخواهیم راهی پیش پایمان بگذارد و خدمت ایشان رسیدیم و مشکلات را گفتیم و ایشان فرمودند جوشن صغیر بخوانید و شهید سلیمانی همین رهنمود رهبری را خدمت سیدنصرالله عرض می‌کنند و این فرموده رهبری در دستور کار قرار می‌گیرد و اینگونه می‌شود که دشمنان عقب‌نشینی می کنند.

مسئول انتصابات بازرسی سپاه پاسداران با بیان اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی ایران را به چهل سالگی رسانده است، اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی عاشق اسلام، امامت، ولایت و شهدا بود و اینها شاکله شخصیتی این شهید بزرگوار را تشکیل داده بود.

وی تصریح کرد: برخی تصور می‌کنند جنگ تمام شد و شهدا نیز یاد و نامشان به فراموشی سپرده می شود؛ باید در پاسخ به این تصورات باطل و نادرست این عده گفت، قرن ها از حماسه و قیام عاشورا می‌گذرد و هر روزی که از آن سال می گذرد درک و بینش و آگاهی مردم نیز بیشتر شده و می‌شود.

جانشین و مسئول انتصابات بازرسی سپاه پاسداران گفت: سردار سلیمانی از ابتدای انقلاب تا زمان شهادت لباس رزم بر تن داشت و همواره در خط مقدم جبهه ها حضور داشت و خداوند متعال نیز هر روز بر عزت و بالندگی اش افزود و سرانجام نیز شهادتش انقلابی به پا کرد که ثمرات و برکات آن مستلزم کار زمان است.

سردار مهدوی نژاد گفت: جوهره و ذات انقلابی‌گری باید در جوان امروز همچون آن جوان 13 ساله بسیجی باشد که نارنجک به کمر می بندد و دشمن را به عقب‌نشینی وادار می کند.

وی گفت: بسیاری در دوران انقلاب در خط مقدم برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند اما پس از آن دوران پایشان لغزید، پس اصل این است که جوهر و ذات انقلابی گری تداوم یابد و این روحیه را همواره در خود حفظ و تقویت کند، اینکه بگوییم آن زمان ما در کنار انقلاب بوده ایم و فلان و بهمان کار را کرده ایم کافی نیست، بلکه باید دید امروز چکاره ایم و برای حفظ انقلاب و ارزش های آن چه می کنیم.

سردار مهدوی نژاد تصریح کرد: راه بر همگان مشخص است و ما رهبری و ولایت داریم و باید امروز در هر کاری اصل را ولایت بدانیم و در همان مسیر حرکت کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    2 1
    یعنی جواب این رو هم مثل بمباران اف ۳۵ های اسرائیل نمی دید؟!؟ وای بر ما .سیره حضرت رسول این بود که جواب هر جسارت و تجاوز مشرکین رو با عملیاتهای انتقام جویانه می دادند
    • عطاالله IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 1
      چند تا نمونه بگو ما هم بدونیم
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 1
    مرگ بر صهیونیستها و درود بر محور مقاومت.....
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    2 3
    راهش که تا ازادی قدس ادامه داره. اما ضربه ی فیزیکی مون رو هم خواهیم زد.
  • مجید دلبندم IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 1
    از طرف خودش حرف میزنه فرمانده شجاع سردار سلامی صریحاً گفت همه ی عوامل را میزنیم حالا این آقا که اصلاً در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی سپاه نیست حرفش هم سند نیست مسوول انتصابات بازرسی! نظر در مورد چگونگی عملیات انتقامی بده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس