منچستر یونایتد

منچستریونایتد در دیداری مهیج با نتیجه سه بر دو از سد برایتون گذشت و به اولین برد فصل رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچستریونایتد امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آمکس به میهمانی برایتون رفت و با نتیجه سه بر ۲ به برتری رسید تا به نخستین برد خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر جزیره دست پیدا کند.

ابتدا برایتون در دقیقه ۴۰ با پنالتی نیل ماوپی از حریف پیش افتاد. سه دقیقه بعد لوییز دانک با یک گل به خودی نتیجه را به تساوی کشاند.

در ۴۵ دقیقه دوم این یونایتد بود که با گل تماشایی مارکوس رشفورد در دقیقه ۵۵ به گل دوم رسید اما این پایان کار نبود. برایتون حملات پردامنه‌ای را ترتیب داد و پنج بار از ابتدا تا انتهای بازی تیر دروازه شیاطین سرخ را لرزاند تا اینکه در دقیقه در دقیقه ۹۵ به گل تساوی دست پیدا کرد.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون که از دقیقه ۷۵ وارد میدان شده بود با ارسالی زیبا از سمت راست سولی مارچ را در موقعیت گلزنی قرار داد و بازیکن شماره ۲۰ برایتون بعد از سه بار زدن توپ تیرک این بار دروازه را گشود و همه چیز به تساوی کشیده شد. با این وجود بازهم این پایان ماجرای این مسابقه عجیب نبود.

در حالی که همه منتظر سوت پایان بودند ماوپی در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد و برونو فرناندز پرتغالی در دقیقه ۱۰۰ تیمش را بار دیگر پیش انداخت و به برتری رساند. یونایتد با این برد سرانجام در هفته سوم به اولین برد دست یافت و چهار امتیازی شد و موقتا به رده هفتم رفت. برایتون نیز به طور موقت با همین تعداد امتیاز از سه بازی در رده ششم جای گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس