طباطبایی: قدرت واقعی استقلال را برابر الاهلی دیدید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قدرت واقعی آبی‌پوشان را برابر الاهلی عربستان مشاهده کردید و بازیکنان توانایی آنرا دارند تا با پیروزی مقابل پاختاکور به مرحله بعد صعود کنند.

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی با اشاره به برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر الاهلی در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در دیدار با الاهلی عربستان عملکرد کاملا متفاوتی را نسبت به مسابقات قبل شاهد بودیم و این تیم توانست به خوبی بازی را کنترل کند و به هدفش برسد.

وی در مورد صعود استقلال به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: اگر از همان ابتدا تمام ظرفیت تیم حفظ می‌شد اتفاقات بهتری نیز رقم می‌خورد. در ۳ دیدار نخست به نوعی، تیم نصفه و نیمه راهی قطر شد و در بازی با الاهلی که تیم کامل بود، قدرت واقعی استقلال را دیدید.

بیشتر بخوانید:

لطفاً بازی نمایندگان فوتبال ایران را ۰-۱ آغاز کنید!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شانس موفقیت تیم فوتبال استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: استقلال تیم خوبی است اما مشکل تیم مصدومیت بازیکنان و نبود نیمکت قوی است. مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است. در این شرایط وجود نیمکت قوی حائز اهمیت است اما تیم در حال حاضر از این نظر مشکل دارد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: البته مشکل اصلی تیم عدم آماده‌سازی خوب تیم برای لیگ قهرمانان است. مدیریت باشگاه به اسم مذاکره با استراماچونی همه را بازی داد. همین موضوع منجر شد تا استقلال زمان طلایی را برای آماده سازی خود برای لیگ قهرمانان از دست بدهد و از طرفی سرمربی تیم نیز جدا شد و در نهایت مشخص شد اصلا مذاکره‌ای با استرا در کار نبوده. همین موضوع موجب شد تا تیم تمرکز لازم را هم از دست بدهد. همین مسائل دست به دست هم می‌دهد تا تیم ضرر کند و نتیجه‌اش هم می‌شود مصدومیت بازیکنانی مانند وریا غفوری.

وی در مورد دیدار امروز (شنبه) آبی‌پوشان برابر پاختاکور تصریح کرد: تیم بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم استقلال بتواند موفق شود. بازیکنان خوبی در تیم هستند و امیدوارم به خوبی برای این مسابقه آماده شوند.

تیم فوتبال استقلال که در مرحله گروهی با تیم‌های الاهلی و الشرطه عراق همگروه بود، با ۵ امتیاز توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند و حریف الشرطه عراق در مرحله بعد شود.

این تیم شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م ج IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    4 0
    یا واقعاً خوابید یا خودتون را زدید به خواب .
  • Reza IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    3 3
    تو یه گروه سه تیمی با زور تفاضل و شکست دادن تیم دوم الاهلی( ۳ بازیکن اصلی اوردن) و زور چمدون دلار و گریه کردن زیر پیج الاهلی و هتل اختصاصی( به گفته مدیر عاملشون) و هر روز دلار پاشی رفتن بالا حرفم میزنن یاد دقیقه ۶۰ بازی کیسه با السد تو ازادی افتادم و‌ شعار قشنگ هواداراشون! بهتره برن ببین یه تیم دوم رو بردن یه هفتس تبلیغ میکنین شما همون تیمی هستین وقتی السد رو تو پنالتی مرحله پیش مقدماتی بردین تلویزیون یه ساعت براتون سرود پخش کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس