کد خبر 1122660
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
سرعت مجاز سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات لیگ بیستم فوتبال ایران عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش مشرق، این روزها فوتبال ایران با چالش رقم‌های هنگفت قراردادهای بازیکنان مواجه است.

رقم‌هایی که خیلی‌ها دلیل آن را ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی می‌دانند و بازیکنان هم علت را تورم موجود می‌دانند و اعتقاد دارند ارزش پول دریافتی آن‌ها خیلی پایین‌تر از فصول گذشته است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل جدید باشگاه سایپا انتخاب شد

در این میان باشگاه‌هایی همچون سایپا که همیشه با عنوان تیم‌های دارای فلسفه معرفی می‌شوند به دنبال هزینه‌های متعارف هستند.

باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات  لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال خریدهای نجومی نرفته و خریدهای خود را با توجه به سیاست‌های مدیران معقولانه بسته است.

تیم فوتبال سایپا که فصل گذشته با فلسفه ساختن تیم به جای خریدن بازیکن پا به عرصه جام نوزدهم فوتبال گذاشت، این روزها شاهد جدایی مهره‌هایی همچون روزبه شاه علیدوست، فلاح زاده، خالد شفیعی، آرمان رمضانی و مرتضی آقاخان بوده است.

شاید رقم‌های درخواستی بعضی از این بازیکنان سبب شده تا صادقی و باشگاه سایپا قید حضور آن‌ها را بزنند چرا که نبود بعضی از آن‌ها همچون سهرابیان، رمضانی و شفیعی می‌تواند، این باشگاه را برای پیدا کردن جانشین آن‌ها دچار چالش خاصی کند.

ابراهیم صادقی در چندین مصاحبه خبری از قیمت‌های بالای بازیکنان در این فصل لب به انتقاد گشود و این رقم‌ها را با رویکرد تعیین شده از سوی سلیمانی(مدیر سایپا) مغایر خواند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس