کد خبر 1122533
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
وداع احساسی مسی با سوارس و انتقادش از مدیران بارسلونا/ واکنش جالب نیمار به اظهارات لئو

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا وداع احساسی با لوئیس سوارس داشت و به مدیران این باشگاه هم حمله کرد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی که در حضور ۶ ساله لوئیس سوارز در بارسلونا رابطه خیلی نزدیکی با او در زمین و خارج از زمین مسابقه داشت، با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» ضمن وداع با هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود از تصمیم مدیران این باشگاه برای قرار دادن نام سوارز ۳۳ ساله در لیست خروجی باشگاه انتقاد تندی کرد.

بیشتر بخوانید:

سوارس به اتلتیکومادرید پیوست

در پیام فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا آماده است: «قبلاً تصور بروز چنین اتفاقی را داشتم، اما امروز به رختکن رفتم و متوجه شدم که واقعاً این اتفاق افتاده است. دشوار خواهد بود که دیگر نمی‌توانم هر روز را چه داخل زمین و چه بیرون زمین با تو سپری کنم. دلمان برایت خیلی تنگ می‌شود. ما سال‌ها با یکدیگر وقت گذراندیم و ناهار و شام‌های بسیاری را کنا هم بودیم. چیزهای زیادی هست که هرگز فراموش‌شان نخواهیم کرد، تمامی آن زمان‌هایی که با هم سپری کردیم».

وی افزود: «دیدن تو در پیراهن تیمی دیگر عجیب خواهد بود و زمانی عجیب‌تر خواهد بود که در زمین مسابقه مقابل تو قرار خواهم گرفت. تو شایسته یک خداحافظی در شأن کسی که هستی، بودی؛ یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا، کسی که دستاوردهای فوق‌العاده‌ای را برای بارسا و در سطح شخصی به ارمغان آورد. تو شایسته‌اش نبودی که اینچنین از تیم کنار گذاشت شوی، اما حقیقت این است که در این مقطع دیگری از چیزی شگفت‌زده نمی‌شوم».

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن و هم‌تیمی پیشین مسی و سوارس هم در واکنش به پست اینستاگرامی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا نوشت: «باورنکردنی است که آنها چطور این کارها را انجام می‌دهد».

سوارز در مدت ۶ سال حضورش در بارسلونا در ۲۸۳ بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۱۹۸ گل، آمار ۱۰۹ پاس گل را هم از خود برجای گذاشت. او که سومین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا هم به شمار می‌رود، حالا به عضویت اتلتیکومادرید در آمده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • omission.sa IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    2 0
    يادش بخير مثلث (مسى-سوارز-نيمار)MNSتو بارسلونا و(رونالدو-بنزما-بيل)BBCتو رئال مادريد انگار همين ديروز بود اى خدا بعد از رفتن نيمار از بارسلونا واز همه بدتر رفتن رونالدو از رئال كه به شدت أعصابم بهم ريخت نه بازيهاى لاليگا رو ميبينم نه ديگه ال كلاسيكو تماشايي شده و ديگه جذاب يه زمانى خود رقابت رونالدو و مسى يه جذابيت ديگه اى داشت چه برسه به خود بازى كاش دوباره بازيكنى مثل رونالدو ومسى ببينيم ألبته ميدونم محاله ولى كاش بشه همچين اتفاقى تا فوتبال دوباره زنده بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس