کد خبر 1122519
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
خلیلی: پرسپولیس می‌تواند السد را هم شکست دهد/ ژاوی مهره‌های لازم برای اجرای تفکراتش را ندارد

تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی امیدواری‌های زیادی را در دل هواداران پرسپولیس به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در چهار بازی اخیر خود موفق به رقم زدن سه پیروزی شیرین و صعود از گروه سوم شده است. آن‌ها برای رسیدن به این بردها، شش گل به حریفانی از عربستان و امارات زدند و البته مقابل الدحیل قطر شکست خوردند.

دو بار پیروزی یک بر صفر مقابل التعاون عربستان به همراه پیروزی چهار بر صفر برابر شارجه امارات، زمینه‌ساز صعود سرخپوشان به عنوان تیم اول به دور یک هشتم نهایی شد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس می‌تواند السد را هم شکست دهد

در این میان، امیدواری‌های زیادی به تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی ایجاد شده است. هواداران پرسپولیس امیدوارند این تیم به راه خود ادامه داده و موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاورد.

یکی از این موفقیت‌ها، تقسیم گل‌ها بین بازیکنان است. در شرایطی که مهاجمان پرسپولیس مقابل تیم التعاون به خوبی حفاظت می‌شدند، شجاع خلیل‌زاده و البته بشار رسن از روی نقطه پنالتی، گل‌های سه امتیازی زدند.

در بازی با الدحیل، با اینکه تیم در گلزنی مشکل داشت، اما به خوبی روی دروازه حریف فشار وارد آورد هرچند برای زدن گل، بدشانس بود. با این حال، مقابل شارجه، تمام این بدشانسی‌ها دود شد و به هوا رفت تا وضعیت دچار تغییر شود.

در این بازی، شجاع چراغ اول را روشن کرد و سپس سه مهاجم پرسپولیس یعنی عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و مهدی عبدی نیمکت‌نشین گلزنی کردند. این چهار گل، نه تنها حکم صعود تیم را امضا کرد بلکه آمار پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را قوت بخشید و یحیی توانست برای سایر رقبای خود در ادامه راه، خط و نشان بکشد.

حالا پرسپولیسی‌ها با خواندن این آمار و ارقام، حسابی نسبت به آینده خوشبین هستند و می‌دانند حالا که بازی‌ها تک‌حذفی برگزار می‌شود، راه سختی تا رسیدن به نیمه نهایی و فینال در پیش ندارند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس