واکنش نایب رئیس AFC به احتمال شکایت باشگاه الهلال به فیفا

نایب رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اعتراض باشگاه الهلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «عبدالخالق مسعود» رئیس فدراسیون فوتبال عراق و نایب رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با شبکه «بین اسپورت» به اعتراض باشگاه الهلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

مسعود گفت: امیدوار بودیم که این اتفاق برای الهلال رخ ندهد و این نتیجه برایش اعمال نشود چرا که این تیم، قهرمان فصل گذشته آسیا بود اما چه کار می توانستیم انجام بدهیم؟ ماده چهار قوانین تایید کرده در صورتی که یک تیم چه در زمان کرونا و چه در شرایط عادی ۱۳ بازیکن در لیست نداشته باشد، از مسابقه کنار گذاشته می شود. این قانون را همه می دانند. این همان اتفاقی است که رخ داده چرا که الهلال برای بازی با تیم شباب الاهلی دبی فقط با ۱۱ بازیکن در مسابقه حاضر شد.

نایب رئیس کمیته مسابقات AFC افزود: در دوحه یک کمیته نظارتی از کنفدراسیون آسیا متشکل از سه نفر حضور دارد که مسابقات غرب قاره را زیر نظر دارد. 

مسعود درباره احتمال شکایت باشگاه الهلال به فیفا از AFC هم گفت: این حق باشگاه الهلال است اما نمی دانم که چه تصمیمی می گیرند زیرا من مجاز به پاسخ دادن به این سئوال نیستم و در حیطه کمیته انضباطی کنفدراسیون است.

 الهلال در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید با تیم شباب الاهلی بازی می کرد و صعودش از قبل به مرحله بعد قطعی شده بود اما به خاطر اینکه تعداد بازیکنان این تیم در بازی پایانی به حد نصاب نرسید و همچنین تعداد زیاد کرونایی ها، الهلال از رقابت ها حذف شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس