به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام منتسب به حسینیه امام خمینی نماهنگی با محوریت سخنان شهید حسن باقری را منتشر کرد:  کار، کاری نیست که توش خستگی داشته باشه، جنگیدن در راه خدا خستگی نمی‌یاره

 اگر داریم خسته می‌شیم، باید بشینیم بررسی کنیم ببینیم علتش چیه؟

 چرا داریم خسته می‌شیم؟ این، ایراد اینه که یه چیز غیر خدایی قاطی قضیه است

شهید حسن باقری

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    9 1
    غافلان خسته هستند . آنانکه خود را در محضر خدا ببینند نه تنها خسته نمیشوند بلکه شور و اشتیاق خدمت بمردم برای رضایت حضرت حق دائمی و جاری هست و تبعات با خیر و برکت در سلسله مراتب تا نهایت همه بهره مند خواهد داشت . و شکر و رضایت همانان نتیجه کار است . مسیر الی الله . اون شریک غیر خدائی جز شیطان نیست . میگه ول کن چقدر کار . زن و بچه ات هم آدم هستند از همینجا وارد میشود .
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    5 1
    متاسفانه در اثر بی دقتی بعد از قریب به دو هفته از گزارش شبکه خبر متوجه از دست دادن بانوی بسیار ارزشمند و همه چیز کمال سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی شدم . در همین گزارش آمد که ایشان علیرغم اینکه سرطان داشتند تا چند روز قبل از فوت که ناچار به بستری شدن بودند در حال تلاش و کار بوده اند . او بعنوان یک زن مسلمان مخلص و معتقد که بارها در بیرون از ایران در جلسات و نشست ها شرکت داشته . با حجاب کامل و در کنار آن بعنوان دانشمند فاخر بعنوان یک زن ایرانی مورد احترام همگان بودند . که حتما از اعتقاد و اخلاص وتوجه ایشان به بانوی دو عالم بی بی حضرت فاطمه سلام الله بر آمده . که انشاالله اکنون مهمان آنحضرت هستند .. ایشان را میشود و حق هم همین است بعنوان یک انسان معتقد متعهد مومن و خستگی ناپذیر و الگو برای زنان و مردم کشور مثال زد .. امیدوارم که بانوان خصوصا جوانان از او الگو گرفته و سعی کنند با شناخت ابعاد وجودی ایشان راه او را ادامه داده و مانند او مایه خیر و برکت و مباهات شوند . درود خدا بر او . عرض تسلیت خدمت خانواده این بانوی بزرگوار .
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      0 1
      فعلا که به لطف اصلاحات صورت گرفته مهناز و جولی و باران و هری پاتر و بتمن شدن الگو
  • هادی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    6 0
    انگاری برای امروز ما گفته... در حال رسیدن به قله خسته بشویم خودمان را سرزنش خواهیم کرد...
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    2 1
    واقعا این شهید 26 ساله کجا بوده و ما کجا؟ ما هی مجبوریم برای توجیه کارمون تو سوریه بگیم بری ایران بوده و اگه تو سوریه نمی جنگیدیم باید تو ایران می جنگیدیم و ... اما این شهید همین جنگ با عراق رو جنگ برای ایران و سرزمین نمیدونه و میگیه انگیزه فقط اسامه، انگیزه بانگ الله اکبر و مبارزه ظلم و ستمه. چطور به این روز افتادیم؟
    • . ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      0 0
      دقیقا حرفِ دلِ منو زدین
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    2 0
    علتش قیمت دلار و تحریم ها و البته دولت حسن روحانی است
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      2 1
      علتش این هست که دارن تلاش میکنند سرمون به این مسائل گرم باشه تا از مطالعه دور باشیم و متوجه نشیم چه دورمون میگذره در واقع دارن ما رو به سمت الویت شدن مسائل اقتصادی سوق میدهند و در مقابل با تورم دست مردم و کوتاه نگه میدارن از همه چیز شدیم جن و بسم الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس