به گزارش مشرق، کانال تلگرامی انتخابات آمریکا درباره نقش تبلیغات در انتخابات آمریکا نوشت: بایدن بیش از 6 میلیون دلار در روز و ترامپ چیزی حدود 210 هزار دلار در روز هزینه میکنند.
در این باره بحثی مفصل میتوان داشت. خلاصه اینکه روند تبلیغات و هزینهکرد برای گروهی خاص از تحلیلگران، نشانه هدفگیریهای خاص استراتژیک کمپینها و معیاری است برای تشخصی برنامههای انتخاباتیشان. از سوی دیگر، روند روزمره بالا و پایین شدن هزینهکرد در این ایالت و آن ایالت به خودی خود، معیار خاصی نمیتواند باشد. جدای از فلوریدا که هر کس برای انتخابات شورای شهر بندرعباس هم که کاندیدا میشود، باید و باید در فلوریدا تبلیغ کند و قیمت باکسهای تبلیغاتی آن، سرسامآور است. هزینه تبلیغات در ایالتی مانند پنسیلوانیا که حالا کلید پیروزی است، باز به خودی خود، معیار نیست. این را میدانیم که کمپین ترامپ بسیار به موفقیت در این ایالت امیدوار است و از قلاب کردنش به ایالتی مانند اوهایو به عنوان استراتژی مهم بهره میبرد.
به طور کل، تبلیغات تلویزیونی و پول خرج کردن، از حدی که بگذرد، دیگر تأثیر چندانی ندارد.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.