کتاب تا پلاک 140 - خانم آذر خزایی

فرهنگسرای امام (ره) نشستی با عنوان«آیینه‌های ایثار» که مروری بر ادبیات خاطره نویسی زنان در دفاع مقدس دارد را با مشارکت امور ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تاریخ ۶ مهرماه برگزار می کند.

به گزارش مشرق، فرهنگسرای امام (ره)همزمان با هفته دفاع مقدس، نشستی با عنوان« آیینه های ایثار» که مروری  بر ادبیات خاطره نویسی زنان در دفاع مقدس دارد را با مشارکت امور ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تاریخ ۶ مهرماه برگزار می کند.

 این نشست که از بسته برنامه های «شهر پرستاره» ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس است ، به تحلیل و بررسی روایت های زنانه  از  کتاب «تا پلاک ۱۴۰» نوشته آذر خزاعی سرچشمه اختصاص دارد  و با حضور میهمانان ادبی ،این خاطرات و رویکردهای ادبی در  این ژانر از ادبیات معاصر تبیین و واکاوی می شود.

 بر این اساس ،شهلا آبنوس ،فرزانه قلعه قوند ،الهه کسمایی  و فرزانه فخریان به عنوان کارشناسان و منتقدین ادبی حضور خواهند داشت و با حضور نویسنده  کتاب ،خاطره نویسی زنان در دفاع مقدس بررسی می  شود.

این کتاب حاصل تلاش‌های یک بانوی نویسنده است که تلاش کرده نگاه متفاوتی به جنگ داشته باشد. او قلم خود را به پشت جبهه‌ها برده و خاطرات اهالی فرهنگ را از آن روزها گردآوری کرده است. وی در این اثر با  ارتباط با۱۴۰ نویسنده و هنرمند کشور، آنها را  به نوشتن خاطراتشان  ترغیب کرده است.

این مراسم یکشنبه ۶ مهرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ در فرهنگسرای  امام(ره)  به نشانی خیابان شهید باهنر. بین سه راه یاسر و جماران. خیابان امیرسلیمانی برگزار می شود و همزمان از صفحه رسمی  این فرهنگسرا به نشانی imam.farhangsara به صورت زنده پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس