ممدوحی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باصدور پیامی آیت‌الله حسن ممدوحی را تسلیت گفت و اعلام کرد: مواضع صریح و روشن این عالم پرهیزگار در دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته ایشان است.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: رحلت عالم انقلابی و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ حسن ممدوحی (رحمة الله علیه) از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین موجب تألم و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید:

جامعه روحانیت مبارز: آیت‌الله ممدوحی از روحانیون برجسته بود

در این اطلاعیه تصریح شده است: ایشان که از پرورش یافتگان حوزه درسی آیت الله العظمی گلپایگانی(ره) و علامه طباطبایی(ره) بودند در طول سال‌ها، اندوخته علمی، فقهی و اخلاقی خود را به طلاب علوم اسلامی ارائه کردند و جمع کثیری را از افادات، دروس، تحقیقات و تالیفات علمی خود بهره‌مند ساختند.

ببینید:

عکس‌هایی از مرحوم آیت الله حسن ممدوحی

در این اطلاعیه آمده است: عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مواضع صریح و روشن این عالم پرهیزگار در دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته و نمایان زندگی سیاسی ایشان است.

در پایان این اطلاعیه یادآور شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم فرزانه را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عجل ‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، و خانواده محترم‌، شاگردان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‌نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس