میلویویچ: به جوانان فرصت می‌دهم مقابل استقلال به میدان بروند/ بازیکن الاهلی: قدم به قدم جلو‌ می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت که می‌خواهد به بازیکنان جوان تیمش مقابل استقلال بازی دهد تا آنها، بازی در چنین مسابقاتی را تجربه کنند.

به گزارش مشرق، ولادان میلویویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل استقلال گفت: در صدر جدول گروه A هستیم و برای آمادگی جهت حضور در مرحله بعدی، فلسفه من این است که با تمام قدرت ظاهر شویم تا به پیروزی برسیم. برای من بازی مقابل استقلال، مهم‌ترین دیدار در حال حاضر است. باید مراقب هم باشیم و احتمالاً بازیکنانی را که خطر محرومیت برای آنها وجود دارد ، بازی نخواهم داد تا ریسکی متوجه ما نباشد.

بیشتر بخوانید:

استقلال مقابل الاهلی به‌مشکل برمی‌خورد/ رحمتی برای سرمربیگری عجله کرد

وی با بیان اینکه تیم‌ جوانی در اختیار دارد که آینده فوتبال عربستان را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: ‌مسلماً به این بازیکنان فرصت خواهم داد مقابل تیمی چون استقلال به میدان بروند تا ببینم آنها در میدان بازی و در رقابت‌های این‌چنینی، تجربه حاصل کنند. در تمرینات روی پیروزی برنامه‌ریزی می‌کنم و نگران این نیستم که نتیجه بازی ما چه اهمیتی برای سایر تیم‌ها دارد. بازی می‌کنیم که به پیروزی برسیم، برای خودمان و نه دیگران.

علی اصغر، بازیکن تیم الاهلی در این نشست خبری گفت: امیدوارم در هر بازی به پیروزی برسیم. اینجا هستیم تا با تمام قدرت در هر بازی ظاهر شویم. مهم‌ترین مسئله این بود که به  مرحله بعد راه پیدا کنیم که این راه به دست آوردیم. قدم به قدم جلو خواهیم رفت تا به فینال برسیم. بازیکنان باتجربه و مربی بزرگی داریم که در کنار آنها امیدواریم به موفقیت برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس