وزیر جنگ صهیونیست‌ها: ترامپ باید فشار بر ایران را تداوم بخشد

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس در همراهی با سیاست‌های ضد ایرانی کاخ سفید، تداوم فشار بر ایران را لازم برشمرد.

به گزارش مشرق، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار تداوم فشارها بر ایران شد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به ادعای آمریکا درباره فعال کرده مکانیسم ماشه گفت: «ایران همچنان یک خطر بین‌المللی و منطقه‌ای است. تداوم فشار دولت آمریکا بر ایران لازم است.»

گانتز  چندی قبل در صفحه توئیتر خود، ضمن اعلام خبر تماس تلفنی با «آنه‌گرت کرامپ-باوئر» وزیر دفاع آلمان، نوشت: «من بر اهمیت اعمال تداوم تحریم تسلیحاتی ضروری بر ایران تاکید کردم.»

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چندی قبل در دیدار  با «گردان گرلیچ-رادمان» وزیر خارجه کرواسی در قدس اشغالی  در صفحه توئیتر خود درباره این دیدار نوشت: «حفظ اقدامات برای ایجاد جبهه‌ای متحد و مصمم علیه ایران، بررسی روش‌های تعمیق همکاری‌های نظامی و درمانی در دستور کار قرار دارد.»

«گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفته بود که تصمیم شورای امنیت سازمان ملل برای عدم تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، باعث افزایش بی ثباتی در خاورمیانه خواهد شد. وی طی بیانیه‌ای مدعی شد که ایران به تامین مالی گروه‌های تروریستی در سرتاسر جهان می‌پردازد و از آن به عنوان ابزاری سیاسی استفاده می‌کند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «این رفتار ایران خطری برای ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌آید.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    4 0
    درمانی !!؟؟؟ مگر ایران چکارتان کرده که در درمان مانده اید . هان یادم آمد ضربه مغزی آرام عین الاسد که برای اولین بار شنیده میشد . یکی از آنهاست . و یا انتظار روزگار وحشتناکی میکشید که کشتی های درمانی باید بکمک بیایند ..معلوم میشه کشورهای عربی خجول و مزدور کاری از آنها ساخته نیست . نه تنها کمکی نمیکنند باری بر دوش خواهند بود . چون آن ساده دلان فکر میکنند شما بکمکشان میشتابید . خبر ندارند شما دست بدامان اروپا شده اید تا طبق دستور بفکر پشتیبانی حتی درمانی باشند ... الحمدالله رب العالمین . خدایا خودت میدانی که چقدر بزرگ و قدرتمندی . شکرت . همه امید محوریان مقاومت همچنان خالصانه به توست . و هر چه دارد . عزت و بزرگی را تو دادی . انشاالله لیاقت تحفظ داشته باشیم . چون تا زمانی که تو را داریم همه چیز داریم . حتی آن چیزی که بفکر ما نگنجد . الهی انتّ ربی و اناعبدُک
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 3
    رِتِتِ...........
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 2
    چرا کشور ما اگر سعودی امریکا ناتو علیه کشور ما عملیاتی انجام دهد کشور ما هم به طور مستقیم پاسخ آن رامیدهد ولی اگر اسراییل علیه ایران جنایتی مرتکب شود به طور مستقیم پاسخی به ان داده نمیشود وبه زمان ومکان مناسب حواله داده میشود این باعث شده که مسولان آن رژیم احساس کنند هر کاری راکه بخواهند میتوانند علیه ایران انجام بدهند ورژیم های مزدور منطقه ای هم هر کار ضد ایرانی را برای در عمان ماندن از انتقام ایران بدهند به اسراییل انجام دهد ودر عوضش عادی سازی روابط رااسراییل از انها بخواهداگر کشور ما مبخواهد جلوی جنایت انها درداخل وخا رج ایران را بگیرند وایضا جلوی عادی سازی روابط ارتجاع با اسراییل را بگیردباید اراده مقابله مستقیم با اسراییل را داشته باشد و محاسبه خوب است نه به اندازه ای که نتوانی پاسخ دشمنت را بدهی اگر ان زمانی که امریکا به کره شمالی حمله کرد در دهه پنجاه میلادی چند سال بعد حمله اتمی به ژاپن کره ازترس بمب اتم که چند سال قبلش به همسایش ژاپن خورده دائما محاسبه میکرد واین محاسبه مانع پاسخ به دشمن میشد العان کره شمالی در اشغال امریکا بود ویک روز هم با امریکا نمیجنگید چون مسولانش میگفتند مگر ندیدی با ژاپن چه کردچند سال پیش با ما هم همین کار را میکند پس یک روز هم نجنگید با امریکا که بهانه برای بمباران اتمی نداشته باشد ولی انها با ان که میدانستند در زرادخانه دشمن چه سلاحی است از خودشان دفاع کردند وپیروز هم شدن در ویتنام هم همین طور کشور ما هم باید اگر اسراییل کاری علیه نظامیان در سوریه یا هواپیما های تجاری ما یا در نطنز وجاهای دیگر به مزدوری از آل های منطقه ای یا به نیابت از امریکاانجام میدهد بتوانیم مستقیما پاسخش را بدهیم واز محاسبات که باعث ترس میشود بپرهیزیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس