کد خبر 1120602
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
بخشنامه جدید استخدام رسمی در دولت ابلاغ شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مخالفت اعضای این کمیسیون با حذف تبصره مربوط به جذب نیرو پس از خالی شدن ۱۰ درصد پست‌های هر یک از دستگاه‌های دولتی، در قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.

به گزارش مشرق، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز لایحه اداری و استخدامی شهرداری‌های کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ماده یک آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید:

انتقاد نماینده مجلس از هزینه بالای آزمون استخدامی

وی افزود: براساس مصوبه اعضای کمیسیون در جریان بررسی این لایحه با مصوبه اعضای کمیسیون این لایحه پس از تبدیل شدن به قانون شامل حال شهرداری تهران و همه سازمان‌هایی که به طور صد در صد متعلق به شهرداری‌ها هستند مشمول این قانون می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: پس از تصویب ماده یک این لایحه سایر مواد آن برای بررسی بیشتر به کمیته اداری استخدامی کمیسیون و مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع شد تا کمیته مشترکی آن را مورد بررسی بیشتر قرار دهند و نتیجه را برای رای‌گیری به صحن کمیسیون ارائه کنند.

بابایی‌کارنامی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه طرح حذف تبصره ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری مطرح شد که با اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

وی در پایان گفت:‌در این تبصره که درخواست حذف آن ارائه شده آمده که دستگاه‌های دولتی در صورت خالی شدن ۱۰ درصد از پست‌های خود می‌توانند به صورت ساعتی و قرارداد کار موقت به جذب نیرو بپردازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    سلام . ریاست محترم مجلس لطفا در صورت امکان قانون باز نشستگی پیش از موعد را تصویب بفرمایید. با تشکر
  • كارمند قراردادي IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    بايد شرائط و ضوابطي حاكم باشد كه نيروهاي قراردادي دستگاه ها و سازمان هاي دولتي، بعد از گذشت سال ها تبديل وضعيت بشوند ولي متاسفانه همچنان كه در آزمون استخدامي هم شاهد بوديم چاره اي براي اين نيروها انديشيده نشد!!! و اين در حالي ست كه نيروهاي جديد و بدون هيچ سابقه و سنواتي وارد سازمان ها مي شوند و از مزاياي نيروهاي پيماني و رسمي برخوردار مي گردند!!!
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    هر وقت یکی از آقایان دنبل جا برای آقازاده اش می گرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس