کد خبر 1120372
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
قایدی: من و «شیخ» ذهن همدیگر را می‌خوانیم

مهاجم استقلال، گفت: فکر نمی‌کنم برای ارتباط ۲ مهاجم صحبت کردن لازم باشد چرا که من و شیخ ذهن همدیگر را به خوبی می‌خوانیم.

به گزارش مشرق، «مهدی قایدی» در خصوص دیدار امشب استقلال با الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم چرا که پس از حذف تیم الوحده امارات هم کار ما راحت و هم  سخت‌تر شد. به نظر من فینال دیدارهای ما همین بازی است. نمی‌توانیم امتیاز از دست بدهیم و باید از این دیدار یک پیروزی خوب بدست بیاوریم و بعد از آن به سرگروهی و مرحله بعد فکر کنیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم خوب است و در این چند روز توانستیم تمرینات خوبی پشت‌سر بگذاریم. «علی کریمی» نیز به ما اضافه شد و تیم قدرت دیگری گرفت.

شماره ۱۰ استقلال، بیان داشت: تاکنون توانستیم تیم‌ها را بیشتر آنالیز کرده و تمرینات بیشتری در این آب و هوا انجام دهیم تا بدن‌هایمان سازگاری بیشتری داشته باشد. از طرفی دیگر تیم الشرطه دیدارهایش را ۳ روز یکبار انجام داده و فکر کنم سخت‌ترین بازی را باید روبروی ما انجام دهد زیرا از لحاظ بدنی از ما عقب‌تر هستند و این موضوع به ما کمک می‌کند.

قایدی همچنین در مورد ارتباط خود با «شیخ دیاباته» در تیم، گفت: شیخ یک انسان خوب و یک بازیکن بزرگ است. باعث افتخار است که کنار او بازی می‌کنم. اوایل فصل که به تیم آمده بود پیش خودم می‌گفتم که دیاباته آن مهاجمی که می‌خواهیم نیست اما وقتی او را در شرایط بازی دیدم خیلی با مهاجم‌هایی که قبلا داشتیم فرق می‌کرد. بازی در کنار او خیلی راحت است. او در حال حاضر فارسی را تا حدودی یاد گرفته است. فکر نمی‌کنم برای ارتباط ۲ مهاجم صحبت کردن لازم باشد چرا که ما ذهن همدیگر را می‌خوانیم.  

وی درباره شرایط خوب این فصل خود، بیان داشت: من امسال ازدواج کردم و شرایط زندگی‌ام عوض شد. اول فصل را رویایی شروع کردم. کمتر کسی فکر می‌کرد این اتفاقات برای من بیفتد اما خودم این روزها را زود یا دیر می‌دیدم. خدا را شکر توانستم با بازی‌هایم دل هواداران را شاد کنم. انشاالله این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم بوشهری تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از دادن قول زدن ۱۰ گل در فصل و عمل کردن به آن، قول دیگری می‌دهی یا نه، تاکید کرد: قول دیگری نمی‌دهم اما همیشه بیشترین تلاشم را می‌کنم تا استقلال همیشه بالا باشد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 0
    جووون
  • راز IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 3
    اول بگو ببینم از خانمت اجازه گرفتی؟ باید بگی با اجازه خانمم و مادرخانمم ذهن دیاباته رو میخونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس