کد خبر 1120366
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام منتسب به شیخ حسین انصاریان آخرین وضعیت درمانی استاد انصاریان در گفت و گوی عقیق با دکتر کولیوند رییس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) را منتشر کرد: دکتر کولیوند رییس بیمارستان خاتم الانبیا، درگفت و گو با عقیق شرایط فعلی استاد  انصاریان را بسیار خوب توصیف کرد و از انتقال ایشان به بخش عادی خبر داد .

دکتر کولیوند در این باره گفت :" حاج آقا انصاریان حدود یک هفته ای است در بیمارستان خاتم الانبیا بستری هستند. زمانی که ایشان به بیمارستان مراجعه کردند، در شرایط حاد بیماری قرار داشتند و باتوجه به درگیری شدید ریه ها، فورا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه بعد از گذشت حدود یک هفته، به لطف خداوند متعال، دعاهای خیر مردم و زحمت تیم درمان که بصورت منسجم برای همه بیماران و به خصوص حاج آقا انصاریان کشیدند، درمان ها به خوبی جواب داده و حال ایشان رو به بهبود است."

 او ادامه داد :" شب گذشته(جمعه شب)، با تشخیص پزشک معالج و تیم درمان، حاج آقا انصاریان از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده اند و الحمدلله حالشان خیلی خوب و رضایت‌بخش است. البته ایشان هنوز تحت درمان هستند که انشالله با دعای خیر مردم هرچه زودتر بتوانیم این مرد بزرگ و نعمتی که همواره از وجودشان استفاده می کنیم را ترخیص کرده و ایشان به زندگی عادی خود بازگردند."

دکتر کولیوند در پاسخ به این سوال که چه مدت زمان دیگری ایشان باید در بیمارستان بمانند، گفت :"به نظر می رسد که خیلی طول نمی کشد ولی ما برای ترخیص بیماران کرونایی عجله نمی کنیم و باید مطمئن شویم که شرایطشان کاملا پایدار است تا وقتی به خانه برمی گردند، دوران نقاهت سختی نداشته باشند."

بهبودی معجزه آسا با دعای خیر مردم

رییس بیمارستان خاتم الانبیا با توجه به شرایط حاد استاد انصاریان، بهبود ایشان را حاصل دعای خیر مردم دانست و گفت :" گرچه درگیری ریه ایشان خیلی شدید بود و از همان ابتدا به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه درمان ها نتیجه داد که این بهبودی ایشان عملا معجزه آسا و البته حاصل دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال بود که شامل حال ما و ایشان شد. ما معتقدیم که واقعا دعای خیر بسیاری پشت سر ایشان بوده و همین نیز منجر به سلامتی دوباره این استاد بزرگوار شده است."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • م IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    6 16
    سلام همه جا اعلام کنید بخور سرکه سیب طبیعی ریه رو از ویروس کرونا پاک می کند البته با چند بار تکرار .یاعلی
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      1 8
      ولی به نظرم تنفس بوی سرکه داغ به ریه آسیب میزنه. چون واسه شربت سکنجبین همش میگن وقتی که سرکه طبیعی رو به شربت که روی اجاق هستش اضافه کردین سرتون رو حتما ازش دو نگه دارین چون بوی سرکه خیلی تنده و به ریه هاتون آسیب میزنه.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    17 11
    خدا رو صد هزار مرتبه شکر که استاد رو به بهبودی هستن
  • ناشناس IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 0
    خداروهزاران مرتبه شکر استادفرزانه وعالیقدرمان بهبودی پیدا کردن اللهم اشف کل مریض آمین یا رب العالمین
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 0
    بخور جوش شیرین عااالیه، تو برنامه انارستان شبکه افق پزشک طب سنتی -و نه حکیم یا هرچیز دیگه- اونو توصیه کرد حتی کانال وزارت بهداشت هم فیلمش رو گذاشته
  • سید مجتبی ریحانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    خدا رو شکر استاد بهتر شدند ان شاءالله به عنایت خداوند و اهل بیت خصوصا امام حسین (ع) بهبودی کامل حاصل شود
  • احمدخواجوند IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    خداوند به همه مریضها شفا بده
  • ژاله IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 0
    هزاران بار شکر که استاد بهتر شدند. ان شاء الله همیشه سالم باشند.
  • عبدالله زرافشانی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    از خداوند متعال می خواهم به مریض هاکرونایی مخصوص شیخ انصاریان لباس عافیت بپوشاند
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    الحمدلله
  • احمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    1 0
    خداوند ان شاءالله همه مریض ها را شفای عاجل عنایت کند بخصوص استاد عزیز و بزرگوارمان جناب آقای حاج شیخ حسین انصاریان
  • انصاری فر DE ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    کسی که با جان ودل خادم اهل بیت علیهم السلام باشه.همه امورات دنیوی واخرویش هم دست خود لطف وکرامت و وساطت اهل بیت علیهم السلام.الحمدالله رب العالمین. تمام چندشبی که حضور داشتن در برنامه کوی محبت با روضه های که میخوندن خودم وخانواده ام اشک میریختیم ودعاشون میکردیم. اللهم عجل لولیک الفرج.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    انشاالله همیشه سلامت باشن من روز عرفه کانالهارو مدام چک میکردم تا با ایشون عرفه رو بخونم نفسشون خییییلی حقه
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    اللهم اشف کل مریض ان شاءالله خدا شفابده
  • محب اهل بیت IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    انشاالله همه بیماران به آبروی اهل بیت شفای عاجل نصیبشون شه من جمله افرادمتشخصی چون حاج آقا انصاریان، مهران رجبی و....
  • پ - ن از شاهرود IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    لطفاً به نيت استاد گرانقدر و همه بيماران هر روز اين دعا از امام رضا (ع) برای شفای بیماران را بخوانيد. یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء ای فرستنده و عطاکننده شفا، و ای کسی که به لطف خویش دردها را از جان ها و جسم ها می بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر دردهای من شفا عنایت فرما.( مصباح کفعمی ص. ۱۵۲)
  • جانبازمحمودسایش IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    باسلام ودرود به کلیه کادر پزشکی ایران عزیزمون که از صمیم قلب خدمت میکنند به بیماران.روح شهدای سلامت شاد .دست تک تک کادر پزشکی اول از خدمات گرفته که در خط مقدم این ویروس قرار گرفته تا فرماندهان که پزشکان عزیزمون میباشد دعا میکنم تک تک شما عزیزان سلامت باشید واز این رسانه که اطلاع رسانی مینماید کمال تشکر را دارم دعای مردم همراه شما عزیزان رسانه میباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس