کد خبر 1120252
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
حسین شریعتمداری نمایه

آقای ترامپ به عنوان قاتل سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی، باید مطمئن باشد که تا پایان عمر کثیف و ننگینش یکی از اهداف اصلی سپاه در تلاش برای انتقام از عاملان شهادت سردار دل‌ها خواهد بود.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- آن روزها، اواخر دهه ۸۰ جرج بوش هر از چندگاه ایران را تهدید می‌کرد که «گزینه نظامی روی میز است»! و رسانه‌های غربی و صهیونیستی به تحلیل می‌نشستند که جمهوری اسلامی ایران روزهای خطرناکی پیش‌روی دارد!

 از این سو رهبر معظم انقلاب تصریح می‌کردند که اگر تهدید توخالی می‌کنید که حیثیت خود را بر باد می‌دهید و اگر دست به حماقتی بزنید پاسخی پشیمان‌کننده دریافت خواهید کرد و تاکید می‌کردند که ممکن است شما شروع‌کننده باشید ولی پایان ماجرا در اختیار شما نخواهد بود. مدتی بعد(بهار ۱۳۷۸) رسانه‌های غربی و برخی از مقامات غیررسمی آمریکا و رژیم صهیونیستی این احتمال را پیش کشیدند که جرج بوش قرار است به یک حمله نظامی علیه ایران دست بزند و چون پایان دوره ریاست جمهوری او نزدیک است، با خروج او از مسئولیت، ایران هم زمینه‌ای برای پاسخ نخواهد داشت! در همان روزها بود -۲۶ تیرماه ۸۷ - که حضرت آقا طی سخنانی در دیدار اقشار مختلف مردم با ایشان و به مناسبت سالروز میلاد حضرت امیر علیه‌السلام این ترفند دشمن را نیز بر باد داده و فرمودند: «آن دستی که به جمهوری اسلامی و به ایران عزیز تجاوز بکند، این دست را ملت ایران قطع خواهد کرد. فرقی هم نمی‌کند که این دست جنایتکار، در مسئولیت دولتی باشد یا نباشد؛ اینجور نیست که بگوئیم رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در این ماه‌های آخر ممکن است یک غلطی بکند و دردسرش بیفتد برای دولت بعدی آمریکا؛ نه، فقط این نیست. اگر کسی در این زمینه غلطی بکند، ملت ایران -حتی آن وقتی که او مسئول هم نباشد- او را مورد پیگرد قرار خواهد داد و بداند بطور یقین او را مجازات خواهد کرد» و اینگونه بود که بادکنک بوش ترکید و تا پایان دوره ریاستش از این غلط‌ها نکرد!

۲- چند روز قبل دونالد ترامپ گفته بود «هرگونه حمله علیه آمریکا به هر شکل که باشد، با حمله متقابل به ایران مواجه خواهد شد که ۱۰۰۰ بار شدیدتر است»! و دیروز سردار سلامی در پاسخ به رئیس‌جمهور بی‌سر و پای آمریکا گفت «شما ما را به حمله هزار برابری تهدید می‌کنید؛ ما شما را می‌شناسیم، آن‌وقت که عین‌الاسد را زدیم فرض داشتیم که شما پاسخ می‌دهید و صدها موشک آماده کردیم که اگر زدید داشته‌هایتان را ویران کنیم» و هشدار داد که «دشمن همه جا زیر دید ماست و اگر لازم باشد زیر تیر ما نیز قرار خواهد گرفت... آقای ترامپ، اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود، تمام کرک‌های شما را به باد می‌دهیم، این تهدید جدی است و ما همه چیز را در عمل ثابت خواهیم کرد». سردار سلامی در ادامه با تأسی به فرمول اعلام شده از جانب رهبر معظم انقلاب،تاکید کرد: «شما فکر می‌کنید ما در برابر خون برادر شهیدمان یک سفیر زن در آفریقای جنوبی را می‌زنیم، ما کسانی را می‌زنیم که در شهادت این مرد بزرگ مستقیم و غیرمستقیم نقش داشتند و شما بدانید هر که در این ماجرا نقش داشته است زده خواهد شد و این پیامی جدی است».

۳- حالا این پرسش در میان است که تاکنون سپاه کدام تهدید و هشداری را مطرح کرده که به آن عمل نکرده باشد؟ ‌ اگر برای پاسخ به این پرسش، نمونه‌ای یافت نمی‌شود- که نمی‌شود- آقای ترامپ به عنوان قاتل سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی، باید مطمئن باشد که تا پایان عمر کثیف و ننگینش یکی از اهداف اصلی سپاه در تلاش برای انتقام از عاملان شهادت سردار دل‌ها خواهد بود و فرقی هم نمی‌کند که در پست ریاست جمهوری باشد و یا نباشد! او به اعتراف خودش قاتل سردار شهید است و می‌داند که سپاه هرگز از انتقام خون شهید سلیمانی دست نمی‌کشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • احمد زاده سرائی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    33 26
    سلام مشرق تحلیل ایشان مثل همیشه عالی بود ممنون . کاش عکس دیگری از سردار قلم کار می کردید . سلیقه مشرقی های عزیز در انتخاب عکس تعریفی نداره .
    • محسن121 IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      0 0
      متن آقای شریعتمداری خوب بود ولی یک نکته منفی داشت آن هم این بود که انتقام سخت حاج قاسم در دل همه آزادی خواهان جهان هست و آزادی خواهان جهان هرجا که بتوانند ضربه ای به منافع آمریکا خواهند زد کاش ایشان مسئله را محدود به سپاه نمی کرد.
  • احمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    26 8
    ایول
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    41 4
    درود بر غیور مردان ایران زمین لعنت بر انان که ایران را حقیر و ذلیل نشان دادند.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    37 4
    ای کاش یک موی امثال سردار سلامی و شهید قاسم سلیمانی توی بدن مسئولان کشته مرده غرب بود!
  • علی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    27 4
    درود وسپاس از خدایی که این دلاور مردان را افرید
  • علی IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    22 4
    درود وسپاس از خدایی که این دلاور مردان را افرید
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    30 8
    بی صبرانه منتظریم عملی شود مطمئن باشید ادبیات این مردک ترامپ به زودی عوض میشود ترس در ذات اینها نهادینه شده است
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    26 10
    ایکاش قاتلان منافع و حیثیت ملی هم همینگونه عقوبت بشوند...!!
  • سعيد DE ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    35 5
    ماشالله به غيرتت اي سردار قلم که هميشه با اقتدار و درست صحبت ميکني....
  • ایرانی IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    20 6
    احسنت به غیرت مردان ایرانی
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    24 4
    پیشنهاد می کنم یه جایزه برای دستگیری رئیس جمهور حمال آمریکا بگذارید. هرکی این آمریکایی زباله رو انداخت تو گونی و آوردش تهرون یه جایزه حسابی بگیره.
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    18 5
    ترامپ بفهمه ایران براش جایزه گذاشته مثل سربازای آمریکا خودش رو خیس میکنه. خخخخ
  • حسین IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    12 8
    شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ان شاءالله به زودی عملی خواهد شد
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    12 8
    سلام برسردار عزیز سلامی خداقوت برادر. سردارسلامی هرحرفی راکه از زبان مبارکشان خارج شود قطعا عملیاتی میشود. دشمن باید کاسه و کوزه اش را از منطقه جمع کند. چون ما سردارانی داریم که در مکتب امام خمینی وحضرت آقا پرورش یافته اند.
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    7 7
    اول پمپئو رو بزنيد ...
  • ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    8 7
    باید در ذهنشان نقش ببندد که هیچ نقطه امنی برایشان وجود نخواهد داشت. و لا يمكن الفرار من حكومتك
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    14 21
    پروانه سلحشوری نماینده مجلس دهم: در نظرسنجی همشهری جوان، بعد از قاسم سلیمانی، دومین چهره اثرگذار شدم! خُب ترامپ هرزه و نجس و مشکوک النسب به امثال این ببو گلابی دلخوش کرده بود، وگرنه عمراً غلط زیادی می کرد و.........اضافه می خورد که دست به ترور بزنه، حالا روز به روز استرس و اضطراب داشته باشه تا نوبتش بشه، بعون الله الملک الاعلی،
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    9 19
    درود خدا به تو ای سردارسلامی انشاالله هرجا هستی خدانگهدارت باد
  • عماد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    خداقوت سردارسلامی
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    6 6
    فدائی داری سردار
  • مسعود دیپلمات IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    من پیشنهادی می کنم که که اسامی همه کسانی که ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی را طراحی کردند و همه آنهائیکه از ترور او ابراز رضایت کردند و یا از نحوه ترور او انتقاد داشتند(و نه خود ترور) به اطلاع عموم و شهروندان آمریکائی برساند و به سبک همان آمریکائی ها اعلام شود: و برای هرکدام هم جایزه نقدی تعیین شود. دراینصورت اولا" خواب راحت را از چشمان شان خواهیم گرفت ثانیا" زودتر به نتیجه خواهیم رسید. ثالثا" عبرت سایرین خواهد شد.
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      ژاپن درجنگ جهانی دوم ده پله ازحال حاضر توان نظامی ایران برتربود چه شد نهایتا رفتن روناو آمریکایی سندتسلیم رو امضاکردن
  • حبیب الله سراوانی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    خداوند به حق دست مبارک ومطهر جدا شده سردارمان به حق گریه ها وناله های تا سرحد مرگ مان وبه قلب های شکسته وحسرت هر روزمان برای دیدنش وشنیدن صدایش مسببان (ترامپ ملعون) وسایرهمکاران پلیدش را به بد ترین شکل ممکن مجازات وقطعه قطعه نمایدتا جایی که اثری ازجنایتکاران باقی نماند آمین یا رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس