نوازی: آینده شهرخودرو را در نظر گرفته‌ایم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو، گفت: برای ما آینده شهرخودرو مهم است و به طور آینده برای تیم ما در فصل جدید لیگ برتر ایران اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به میزبانی دوحه قطر پیگیری می‌شود. در این راستا از ساعت 19:30 دقیقه فردا (یکشنبه) شهرخودرو که با چهار شکست متوالی شانسی برای صعود ندارد به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی الهلال عربستان می‌رود.

«محمد نوازی» در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار داشت: مقابل شباب‌الاهلی بدشانس بودیم و شکست خوردیم که این اتفاق جزیی از اتفاقات فوتبال است.

وی افزود: الهلال تیم بزرگی است و چند بار قهرمان آسیا شده اما می‌خواهیم کار خود را در زمین مسابقه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی عملکرد چهار تیم ایرانی در آسیا

مربی شهر خودرو خاطرنشان کرد: می‌دانیم چه رقیب سرسختی را پیش‌روی ما است. هدف شهر خودرو بهترین نمایش برابر الهلال است و به چیزی جز اجرای بهترین نمایش فکر نمی‌کنیم. شنیده‌ایم چند بازیکن الهلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و مقابله با این تیم در مقطع فعلی خوب نیست. چه تضمینی است ویروس بازیکنان الهلال به بازیکنان شهر خودرو منتقل نشود.

وی تصریح کرد: درست است که شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه نگرفته اما بازی‌ با تیم‌های الهلال و پاختاکور برایمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما با تیم های بزرگ، راحت‌تر و بهتر بازی می کنیم.

این مربی در پایان گفت:  هر پیروزی و شکست برای ما به خاطره مهمی تبدیل می‌شود. آینده شهرخودرو را در نظر گرفتیم چرا که در آینده برای ما اتفاقات خوبی در لیگ ایران رخ می‌دهد چون نفرات جدید به ما اضافه خواهند شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس