سازمان سینمایی نمایه

متأسفانه مسئولان سازمان سینمایی هنوز هم به خاطر این مراسم پرهزینه که موجب رنجش خیلی از سنیماگران هم شده، عذرخواهی نکرده و توضیحی هم نداده‌اند!

به گزارش مشرق، منابع خبری از هزینه سنگین برگزاری مراسمی موسوم به جشن ۱۲۰ سالگی سینما خبر دادند! جشنی که بسیاری از بزرگان سینمای ایران در آن غائب بودند و برخی از افراد مشکل‌دار و بی‌نام و نشان تجلیل شدند!

گفته می‌شود که در این دورهمی، ۵۰۰میلیون تومان هزینه شده است. این هزینه درحالی اتفاق افتاده است که اکثریت اهالی سینمای کشور، این روزها با مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی مواجه هستند و به خاطر شیوع ویروس کرونا، بسیاری از سینماگران در بیکاری به سر می‌برند! حال جای سؤال است که سازمان سینمایی چرا چنین هزینه‌ای برای چنین جشنی کرده درحالی که برخی از افرادی که در آن تجلیل شدند جایگاه چندان مهمی در سینمای کشورمان ندارند و برخی نیز در این مراسم همصدا با دشمنان، علیه کشورمان صحبت کردند.

متأسفانه مسئولان سازمان سینمایی هنوز هم به خاطر این مراسم پرهزینه که موجب رنجش خیلی از سنیماگران هم شده، عذرخواهی نکرده و توضیحی هم نداده‌اند! 

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    2 0
    رقص و خوش خدمتیشون رو تو مواقع لازم با یه هشتگ و امضا زیر یه بیانیه جبران می کنن براشون. 500 تومن که چیزی نیست. بنده های پولن. پول می گیرن هشتگ می زنن پول می گیرن بیانیه میدن. این سینما و ورزش یه تکون اساسی لازم داره. نخاله هاش رو ممنوع الکار کنید
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    1 0
    آخه سالی چندبارازاین به اصطلاح هنرمندان شمابخوان افرادعیاش بایدتجلیل کرد،فیلم بازی می کنندمیلیاردی پول می گیرنددیگرچه تشویق وتجلیلی شماببینبدفکروذکراین تازه به دوران رسیده ها فقطاین است که ازصبح تاشب عکسی وخبری ازعیاشی وتفریح وبه رخ کشیدن رندگی تجملی گرفته ومنتشرکنندبعدش هم سالی چندین بارباپول مردم ازآنهاتجلیل شود!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس