کد خبر 1119056
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کرونا نمایه

طبق آخرین آمار جهانی ۲۹ میلیون و ۷۳۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. کشور هند در شب گذشته با افزایش ۹۰ هزار مبتلا به مجموع ۵میلیون و ۲۰ هزار مبتلا رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۹ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۶۶ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۳۹ هزار و ۱۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۱ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۷۱۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۸ هزار و ۸۵۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۴۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۰ هزار و ۱۹۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۹۰ هزار و ۱۲۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۲۰ هزار و ۳۵۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۸۲ هزار و ۹۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌ عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۴ هزار و ۷۵۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۲۹۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۳ هزار و ۲۰۷ برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، پرو، کلمبیا، مکزیک و  آفریقای جنوبی نیز به‌ترتیب با یک میلیون و ۷۳ هزار و ۸۴۹، ۷۳۸ هزار و ۲۰، ۷۲۸ هزار و ۵۹۰، ۶۷۶ هزار و ۴۷۸ و ۶۵۱ هزار و ۵۲۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۶۰۳ هزار و ۱۶۷ و آرژانتین با ۵۷۷ هزار و ۳۳۸ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۴میلیون و ۶۸ هزار و ۸۶، ۳ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۳۶۰ و ۳ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۱۲۸ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا , کشور هند ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس