کد خبر 1118809
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
نظری: به سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی اختیار تام داده‌ایم/ از طریق وزارت خارجه پیگیری می‌کنیم

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال نسبت به اخبار منتشر شده درباره عدم توافقش با مدیران این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

به گزارش مشرق، با اینکه اخبار پرتعدادی درباره عدم توافق آندره آ استراماچونی با مدیران استقلال به گوش می‌رسد این مربی ایتالیایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به موضوعات مطرح شده واکنش تندی نشان داد.

بیشتر بخوانید:

علی لطیفی: استرا بر نمی‌گردد، از استقلال حمایت کنید

استراماچونی در استوری اینستاگرامش نوشت: «امروز من خیلی عصبانی هستم؛ چون به نظر می رسد فدراسیون صدور مجوز را رد کرده است. من هیچ وقت پیشنهادی را رد نکردم، چون اصلا پیشنهادی وجود نداشته است. من عشق شما را احساس می کنم و می خوام که شما بدانید همه چیز ساختگی بوده است. امروز خیلی ناراحت هستم».

بیشتر بخوانید:

بی اطلاعی مدیر استقلال از وضعیت استراماچونی

این مربی ایتالیایی در شرایطی مذاکره با مسئولان استقلال را به طور کلی تکذیب کرده که مدیران این باشگاه بعد از فینال حذفی از مثبت پیش رفتن مذاکرات حرف زدند و طی روزهای گذشته نیز بارها در مصاحبه های خود روی بازگشت استراماچونی تاکید داشتند.

در این بین هواداران استقلال نیز بسیار امیدوار شده بودند تا استراماچونی به ایران برگردد و بار دیگر روی نیمکت تیم شان بنشیند. حتی آنها یک طوفان توییتری به راه انداختند و هشتگ «استراماچونی را برگردانید» را در فضای مجازی ترند کردند تا بسیار نسبت به بازگشت این مربی علاقه نشان بدهند. 

از این رو مدیران استقلال همچنان بر مواضع خود تاکید می‌کردند اما طی یکی دو روز گذشته ناگهان اخباری درباره عدم توافق با مربی ایتالیایی منتشر شد و حتی گفته شد که مدیران استقلال وارد مذاکره با الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی شده اند.

بیشتر بخوانید:

سنگ بزرگ استراماچونی جلوی پای استقلال

مساله مهم اما این است که استراماچونی صراحتا اعلام کرده که همه مسائل مطرح شده درباره مذاکره استقلالی ها با خودش از ابتدا ساختگی بوده و هیچ مذاکره ای انجام نشده و پیشنهادی نیز در کار نبوده که او بخواهد آن را رد کند.

بی تردید با توجه به شرایط پیش آمده باید منتظر واکنش مدیران باشگاه استقلال باشیم. اما مساله ای که وجود دارد ناراحتی هواداران از این این اتفاق است. بی تردید هواداران استقلال که فشار زیادی را به سعادتمند و همکارانش برای بازگشت استراماچونی آورده بودند، با توجه به اظهارنظر این مربی به راحتی مدیرعامل باشگاه شان را رها نمی‌کنند و شاید همین موضوع دست مایه ای برای ایجاد تغییرات جدید در بدنه باشگاه باشد. باید منتظر ماند ودید چه اتفاقات جدیدی پیرامون نیمکت استقلال در راه است.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) با ارسال ایمیلی به پاستارلو مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی اعلام کرد که درخواست سرمربی ایتالیایی برای پذیرفتن هدایت استقلال مورد بررسی قرار گرفت، اما این درخواست و شروط او مورد قبول ما و باشگاه قرار نگرفت. بنابراین پایان مذاکرات از سوی باشگاه استقلال اعلام می‌شود.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    16 11
    تا بابا مسعود و مدیران پرسپولیسی برای استقلال تصمیم بگیرن وضعیت استقلال بهتر نمیشه
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    14 3
    می گفتند استراماچونی را برمیگردانیم تا بیت المال تضییع نشود! حالا که جام اسنپی استرا کنسل شده دنبال الکساندر نوری هستند تا هم به این مربی پول بدهند هم استراپولی
  • مالک IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    9 1
    بهتر هست نه به شفر ونه به استرا پول بدهند هرمحرومیتی راهم بپذیرند مهم نیست
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 5
    تا جاهل هست دنیا به کام شما رندان بی وجدان است.
  • غلامرضا IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    3 2
    خدا سلطانی وسعادتمند وعوامل سلطانی رو نابود کند.به باور اینجانب ازپارسال تمام پیگیری هابرای ورود استراماچونی توسط خلیل زاده ورحمان رضایی والان سعادتمند همه ساختگی بوده و دزدان زیادتر شده اند.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    اون که پولشو گرفته،مربی جدید بیارن .
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    معلوم نیست چه مرگشه
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    2 0
    عصبانی باش همون بهتر که برنگردی!!! گرچه به خاطر پول های مفت بادآورده سوار بر موج تبلیغات و جاهلیت برخی شدی ولی بازگشت تو به ایران جز سرخوردگی و ضایع شدن چیزی برای تو ندارد چرا که تیم دیگه ای باید قهرمان بشه امکانات عجیب و غریب در کنار بردهای حتمی لحظه آخری عجیب و غریب تر قهرمانی تیم بابا مسعود رو حتمی میکنه!
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    این بابا هم خوب رگ خواب ایرانی ها را فهمیده وبا کارهای مدیران درپیتی انتصابی وزیر نابودگر ورزش وبیت المال از احساسات هواداران سوءاستفاده میکنه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    اخه یکی نیس بگه آخه کیسه کش پرسپولیس ۱۵ امتیاز اختلاف قهرمان شده وزیر ک امتیاز نکرد جیبشون بازی کردن بردن چرا هی زرزر میکنین اخه
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      0 0
      لنگی بی خانمان برو خبرهای مربوط به تیمت رو دنبال کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس