کد خبر 1118471
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
دلفی: دیگر جایی برای من در تیم شارلوا نبود/ گوریتسا می‌تواند آغازی برای اوج گرفتن من باشد

یونس دلفی مهاجم جوان فوتبال کشورمان از حضور در لیگ کرواسی ابراز خرسندی کرد و گفت که در تیم شارلوا دیگر جایی برای او نبوده است.

به گزارش مشرق، یونس دلفی با امضای قرارداد قرضی از شارلوای بلژیک به گوریتسای کرواسی انتقال یافت. البته این تیم کروات در پایان فصل دارای حق خرید قطعی مهاجم جوان فوتبال کشورمان است.

این بازیکن جدید تیم گوریتسا پس از انتقالش به لیگ برتر کرواسی گفت: خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم بتوانم به تیم جدیدم کمک کنم. من به گوریتسا آمدم تا تمام توانم را در اختیار این تیم بگذارم. می‌دانم که بازیکنان عالی در این تیم بازی می‌کنند و باید برای بازی در پست مورد نظرم خیلی تلاش کنم.

بیشتر بخوانید:

یک ایرانی راهی لیگ کرواسی شد +عکس

یونس دلفی در ادامه افزود: فصل گذشته در لیگ برتر بلژیک نتوانستم زیاد بازی کنم که دوره سختی برای من بود. مصدومیت خیلی مرا عذاب داد و وقتی به تمرینات تیم شارلوا بازگشتم سرمربی تغییر کرده بود. دیگر جایی برای من در شارلوا با وجود دو بازیکن باکیفیت وجود نداشت.

وی خاطر نشان کرد: لیگ کرواسی برای من جذاب است و باور دارم می‌توانم توانمندی‌های خود را در این رقابت‌ها نشان دهم. گوریتسا می‌تواند آغازی برای اوج گرفتن من باشد. پیشنهادهایی از تیم‌های ایرانی داشتم، اما می‌خواستم بازی در لیگ کرواسی را تجربه کنم. نمی‌خواستم در هیچ لیگ آسیایی بازی کنم، زیرا بهترین فوتبال جهان در اروپا بازی می‌شود. می‌خواهم بهترین بازیکن جهان شوم!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس