کد خبر 1118224
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
استقلال همچنان بلاتکلیف در روز اول لیگ قهرمانان آسیا

در روز بازی تیم فوتبال استقلال مقابل الوحده امارات، با وجود انصراف این تیم اماراتی هنوز تکلیف این بازی مشخص نشده است.

به گزارش مشرق، پس از شیوع ویروس کرونا و آغاز دوباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، امروز (دوشنبه) و در گروه A، طبق برنامه الوحده امارات و استقلال به مصاف هم می‌روند. هفته گذشته الوحده امارات، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست و قرار بود  دو تیم در هفته سوم مسابقات، دوشنبه هفته آینده به مصاف هم بروند. این تیم اماراتی اعلام کرد که به خاطر شیوع کرونا در تیم نمی تواند راهی قطر شود.

در ادامه آبی‌پوشان پایتخت راهی دوحه شدند تا با برپایی اردوی خود،‌ برای بازی‌های مرحله گروهی خود را آماده کنند. با این وجود باز هم خبری از الوحده امارات نبود. همچنین جلسه کمیته پزشکی AFC با حضور پزشکان تیم‌ استقلال در مجموعه اسپایر برگزار شد که دکتر کاوه ستوده به عنوان پزشک و افسر کووید ۱۹ در جلسه شرکت کرد و پزشک تیم الوحده در این جلسه حضور نداشت.

همچنین سرمربی الوحده در نشست خبری نیز حضور پیدا نکرد و نکته جالب این اتفاقات این است که مسئولان AFC از حضور یا عدم حضور الوحده اطلاعاتی نداشتند. باشگاه استقلال در ادامه با توجه به نامشخص بودن برگزاری این مسابقه تا این ساعت، باشگاه استقلال با ارسال نامه ای اعتراضی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواستار تعیین تکلیف در این خصوص شد.

تا فاصله ۱۰ ساعت تا شروع بازی استقلال و الوحده و عدم حضور تقریبا قطعی الوحده،‌ همچنان اعلام رسمی‌ای مبنی بر عدم برگزاری این مسابقه  نشده است و اگر این روند پیش برود، آبی‌پوشان احتمالا باید در زمین حضور پیدا کنند و با عدم حضور تیم حریف به رختکن برگردند. این در حالی است که طبق قوانینی که وجود دارد، اگر تیمی انصراف دهد، تمام بازی‌های آن تیم لغو می‌شود و هیچ امتیاز یا گل زده‌ای برای تیم حریف محاسبه نخواهد شد تا جایگاه تیم‌ها در گروه دچار تغییر نشود.

با این وجود باید تا ساعات باقی مانده به شروع این بازی، چه اتفاقاتی خواهد افتاد و چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • G IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    خیلی جالبه ۳نماینده ایران توقطر بازی دارن و فقط استقلال تحریم شده وپخش مستقیم نداره اون دوتا رفقای عربستانن؟ استقلال برای پخش بازی تحریم داخلی شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس