کد خبر 1117997
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

به گزارش مشرق، مسعود اسداللهی، کارگردان سینما در کانال تلگرامی خود در واکنش به نام‌گذاری خیابان شهید سلیمانی در بیروت نوشت: شهرداری منطقه الغبیری در بیروت، یکی از خیابان های اصلی آن منطقه را به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کرده است.

هر مسافری که از خارج از لبنان وارد فرودگاه بیروت می شود، به محض خروج از فرودگاه با تابلو بزرگی روبرو می شود که روی آن نوشته شده "اتوبان امام خمینی(ره)" . بعد از عبور از این تابلو، خروجی سمت چپ به اتوبان "حافظ اسد" وصل می گردد.

اگر مسافر مورد نظر مسیر خود را در اتوبان امام خمینی(ره) ادامه دهد، پس از عبور از روبروی بیمارستان رسول اعظم(ص) که متعلق به حزب الله لبنان می باشد، در سمت راست با اتوبان و پل بسیار بزرگ "شهید عماد مغنیه" روبرو می شود که به سمت شرق مسیحی نشین بیروت و شرق کشور لبنان خواهد رفت و یا اینکه وارد منطقه شیعه نشین "ضاحیه" بیروت شده و می تواند از طریق خیابان "شهید سید عباس موسوی" ادامه مسیر دهد.

در صورتی که مسافر موردنظر مسیر خود را در اتوبان امام خمینی(ره) ادامه دهد، در دور برگردان روبروی "مجلس اعلای شیعیان لبنان" می تواند به سمت چپ اتوبان رفته و پس از طی مسافتی کوتاه وارد خیابان "شهید قاسم سلیمانی" شود.

اگر مسافر موردنظر مسیر خود را در اتوبان امام خمینی(ره) ادامه دهد، می تواند از طریق بلوار" امام موسی صدر" وارد "اتوبان حافظ اسد" شده و پس از عبور از روبروی" بیمارستان الزهراء(س)" به سمت منطقه غرب بیروت که ساکنین آن اکثرا از برادران اهل سنت می باشند، ادامه مسیر دهد.

بدین ترتیب می‌توان به مسافر موردنظر گفت که به "کشور مقاومت اسلامی"  خوش آمدی

حتی اگر این مسافر پمپئو(وزیرخارجه آمریکا) و یا ماکرون(رئیس جمهور فرانسه) باشد، باید از چنین مسیری عبور کند. بنابراین می توان به او گفت که این است نتیجه تلاش دولت های نژادپرست و راست گرای افراطی ترامپ و نتانیاهو برای تروریست معرفی کردن حزب الله لبنان و نابود کردن مقاومت اسلامی در آن کشور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    6 7
    ایافقط ضاحیه و بخشهایی از جنوب و جبل لبنان که حزب الله نفوذ دارد اهل مقاومت هستند؟ باقی مناطقوچه؟
    • سید جواد IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
      28 7
      حزب الله همپیمانانی از اهل سنت و مسیحیت دارد.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    28 10
    سید مقاومت رو همه دوس دارن. به همین ایران نگاه کن کلی اصلاح طلب وجود داره. منظورم رو که می فهمی؟ مثلا اسم شهدا رو از کوچه ها بر میدارن. اونا هم اصلاح طلب دارن اما مردم سیدشون و مقاومت رو دوست دارن
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    12 6
    اگر بازدارندگی هسته ای داشتیم سردار سلیمانی الان زنده بود.
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      1 0
      اگر یک دولت ذلیل نداشتیم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس