کد خبر 1117867
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

به گزارش مشرق، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت در واکنش به توافق بحرین و اسراییل نوشت: شکست در مهار کرونا ، اعتراضات ضد نژادپرستی و رکود اقتصادی موجب عقب افتادن ترامپ از رقیب دموکراتش شد و برای جبران آن، به دنبال دستاورد جعلی و دستوری در سیاست خارجی از طریق اعمال فشار بر کشورهای ضعیف عربی منطقه برای سازش با رژیم صهیونیستی است.

برقراری روابط با صهیونیست‌ها، هدیه انتخاباتی برخی کشورهای عربی به ترامپ، از خون و جیب فلسطینی‌ها و خنجر از پشت به یکپارچگی و آرمان‌های امت اسلامی است که رژیم صهیونیستی را به ادامه طرح های اشغالگری (فرایند الحاق و یهودی سازی قدس شریف) تشویق می کند.

امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی، آن هم از جانب خبیث ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است.

این نه توافق ملت شریف بحرین، بلکه توافق رژیم آن با صهیونیستهاست.

رژیم هایی که روابط را علنی می‌کنند از پیش نیز با رژیم صهیونیستی ارتباط داشتند اما منافقانه آن را انکار و پنهان می‌کردند.

اما تاریخ ثابت کرده تخت سلطنت شان با خیانت به اسلام و امت اسلامی حفظ نخواهد شد.

این سنت خداوند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • اصلاح طلب AU ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 1
    به جز تهدید چه کار دیگری از شما ساخته ست؟ حالا ببین ظریف چطور حال اروپا را خواهد گرفت. به این میگند دیپلماسی.
  • بوکسور کهنه کار IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    1 0
    حکام کشورهای عربی مثل بحرین و امارات و عربستان با تنزل آرای ترامپ ماهیت خود را سخت در خطر دیده اند از این رو تمام آبرو و حیثیت نداشته خود را به حراج و قمار بر سر انتخاب ترامپ گذاشته اند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    1 0
    بحرین سالهاست از کمک سازمانهای کودک کش اسرائیلی در سرکوب شیعیان استفاده میکنه
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    اینکه اسرائیل مدام جلو می آید برای این است که ما مدام عقب می رویم ویا ثابت مانده ایم وداریم رقابتهای انتخاباتی آمریکا را تحلیل می کنیم،به انتخابات آمریکا چه کار دارید؟ قرار بود به اسرائیل حمله کنیم چرا اینقدر معطل می کنید؟الان قدرتش را داریم ،اینقدر از آمریکا نترسید از فردای تصرف اسرائیل کل معادلات امنیتی منطقه وجهان به هم خواهد خورد ،شیشه عمر ابر قدرتی آمریکا خود اسرائیل است که در چند قدمی شماست چرا اینقدر معطلید؟
  • حمید رضا طبری IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    1 0
    به نطرم از این به بعد اسرائیل نباید ارامش داشته باشد اونقدر اونجا ناامن باشد تا نتانیاهو‌به گوه خوردن بیوفتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس