کد خبر 1117772
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
درودگر: استراماچونی ۱.۶ میلیون خواسته تا با استقلال مذاکره کند/ کف درخواست او قرارداد ۲ میلیون دلاری است

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تأکید کرد که آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال رقم دو میلیون دلار را از این باشگاه درخواست کرده است.

به گزارش مشرق، صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر اظهار داشت: به سعادتمند تهمتی نزدم و ایشان را دروغگو فرض نکردم. او مدیر است، تلاش می‌کند و تلاش او قابل احترام است.

وی در صحبت‌هایش ادامه داد: بنده واقعیتی را مطرح کردم و آنهم این بود که استراماچونی ایمیلی به باشگاه استقلال زده و سه شرط گذاشته است. اول از همه اینکه رقم یک میلیون 600 هزار یورو و روزی 10 هزار دلار جریمه را بگیرد و نامه‌ای از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به او بدهند تا به صورت رسمی قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی را بردارند. سپس تازه با نماینده او در قطر مذاکره و توافق کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: کف رقم درخواستی استراماچونی هم دو میلیون دلار بوده است. همین حالا هم استقلال برای تهیه پول شفر که 500 هزار دلار است، دچار مشکل است تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شود. باید با مردم شفاف باشیم و این اطلاعات را به آنها بدهیم، شاید مردم به باشگاه استقلال کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    3 1
    اگه شما افشاگری بلد بودی قرارداد ویلموتس رو افشا میکردی که حالا برای فرار از تعلیق مجبور نباشید دست تو جیب مردم و بیت المال کنید-اگه شما لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره خیلی ادعات میشه چرا موقع قرارداد ویلموتس حرف نمیزدی اقای اقتصاد فدارسیون فوتبال
  • غلامرضا IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    1 0
    آقای درودگر باکدام پیشینه وسابقه درمورد استقلال واسترا ماچونی حرف میزنی این رازهای باشگاه چطوربدستت میرسد دروغ نگو
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    اقای دروگر اول شما در مورد قرارداد میلیون دلاری ویلموتس حرف بزن که اون موقع هم تو فدارسیون پست داشتی بعد بیا در مورد استرا حرف بزن-استقلال خودش مسئول داره میتونه در این مورد اظهار نظر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس