ابراهیم داروغه زاده

برخی عناصر سینمای ایران در تور مهره ارزان قیمت وهابیون سعودی گرفتار شدند تا وزن اندک خود را یک‌بار دیگر به رخ همپالکی‌های خود بکشند.

به گزارش مشرق، سال گذشته «ا.پ» یکی از  مهره‌های طیف سکولار نقدنویسی با اهانت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم عزادار آن  قهرمان وارسته، به دامان وهابیون سعودی خزید تا نشان دهد که او و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌توان با وعده یک مشت دلار به آسانی خرید و مانند عروسک خیمه‌شب‌بازی، بازی داد!

اما شاید حقیرتر از پادوی سعودی‌های کودک‌کش، عناصری باشند که توسط این عروسک بازی خورده؛ بازی خوردند و بیانیه پیشنهادی وی علیه ممیزی در سینمای ایران را امضا کردند.

در کنار برخی امضاکنندگان قانون‌شکن؛ یکی از امضاکنندگان این بیانیه فردی با سوابق چپگرایانه و گروهکی است که سال‌ها بر خانه سینما سایه انداخته است و تا می‌توانسته از مزایای سینمای دولتی و صداوسیما بهره برده است. از همه بدتر و مضحک‌تر هم‌آوایی دبیر جشنواره به اصطلاح فجر با بیانیه دیکته شده است که می‌توان آن را بهترین دلیل بر وجود عناصر غیرخودی با مردم ایران در عرصه فرهنگ کشور معنا کرد.

 ابراهیم داروغه‌زاده در متن خود در فضای مجازی و با هشتگ «روز ملی سینما» تأکید کرده است: «امیدوارم دولت و مجلس با همکاری یکدیگر و با اعتماد به سینماگران عزیز و متعهد کشور، شوراهای پروانه ساخت فیلم که دیگر هیچ فایده و ضرورتی ندارند را از چرخه تولید و نمایش فیلم حذف کنند!»

باید از وزیر ارشاد  یا رئیس سازمان سینمایی کشور پرسید که چگونه یک مدیر سازمان سینمایی و گرداننده جشنواره‌ای که قرار بوده و هست؛ در بزرگداشت انقلاب اسلامی برگزار شود؛ همان آرزویی را بیان می‌کند که مهره وهابیون و عنصر چپ‌اندیش سینما و... علنا به زبان می‌آورند؟

البته از یک جهت باید گفت؛ با وجود فیلم‌های مبتذل و سخیف فعلی، وجود شورای مجوز ساخت خیلی مهم و الزامی ‌هم به‌نظر نمی‌آید!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    6 1
    میخوان همون روندی که در سینمای غرب طی شد اینجا هم طی بشه که البته تا حدودی شده اما باز مونده و دارن تلاش میکنند. در چند دهه از سینمای نسبتا اخلاقی به سینمای مملو از ترویج فساد و گمراهی و ... رسیدند. تاریخچه جالبی داره که کلیتش خیلی طولانی هم نیست.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    4 0
    از گلشیفته دعوت کنه واسه جشنواره فجر و بهش جایزه هم بده....فعلا شیر تو شیره...با هرج و مرج تا 1400
  • کیایی IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    مسلما این فیلمها کسر شأنشونه مجوز بگیرن. ابروشون می‌ره با نظام قاطی بشن. ان شاالله کرونا حداقل ریشه این فیلما رو بزنه و سینما های خالی رو از پخش چنین فیلم‌هایی خالی تر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس