کد خبر 1117362
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کاردار امارات به وزارت خارجه احضار شد

وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اعلام برقراری روابط دیپلماتیک میان بحرین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید اعلام برقراری روابط دیپلماتیک میان بحرین و رژیم صهیونیستی، آن را اقدامی ننگین و خفت بار از سوی بحرین دانست که آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزات و تحمل رنج و مصیبت مردم فلسطین را در قربان گاه انتخابات آمریکا ذبح می‌کند.

در این بیانیه آمده است: بدون تردید مردم مظلوم و حق‌طلب فلسطین و مسلمانان آزاده جهان هرگز عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب و یاغی اسرائیل را نخواهند پذیرفت و این اقدام ننگین در حافظه تاریخی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و ملت‌های آزاده جهان تا ابد باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید

ترکیه توافق بحرین-رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

قطار عادی سازی در ایستگاه بحرین



دولت بحرین در خطایی بنیادین به جای کسب مشروعیت از مردم خود متاسفانه با پشت کردن به آنان و با اقدامی خفت بار به دامن رژیم اشغالگر قدس پناه آورده و آرمان فلسطین شریف را قربانی انتخابات داخلی آمریکا کرده است.

حاکمان بحرین از این پس شریک جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان منبع تهدید دائمی امنیت در منطقه و جهان اسلام و ریشه دهه‌ها خشونت، کشتار، جنگ، ترور و خونریزی در فلسطین مظلوم و منطقه خواهند بود.

قطعا نتیجه این اقدام دولت بحرین تنها خشم فزاینده و نفرت ماندگار مردم مظلوم فلسطین، مسلمانان و ملل آزاده جهان خواهد بود.

در بند پایانی این بیانیه ضمن هشدار به هرگونه ایجاد ناامنی رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج‌فارس، مسئولیت تمامی عواقب هرگونه اقدامی در این ارتباط متوجه دولت بحرین و دیگر دولت‌های همراه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    32 11
    محکوم کردن کافی نیست بگین بحرین برای ایران هست و پسش خواهیم گرفت مثل ادعای برحق چین بر تایوان
  • جوادی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    10 6
    برای کشورهای میکروسکوپی مثل بحرین و امارات فوت کردن به سمتشان هم افاقه می کند بلکه خطرش از دادن این اخطار ها برای مارمولک خور های سواحل جنوبی خلیج فارس بیشتر هم هست . به هر دونکته مستطر در این روش توجه نمایید .
  • امیر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    28 6
    همش دارید هشدار می دید. ولی اونا دارن کار خودشونو میکنن. از این خواب خرگوشی بیدار شید
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    13 32
    به شما چه آخه تو کار تمام کشور های منطقه دخالت میکنید. اگر بده خودشون عقل دارند میفهمن و تصمیم میگیرن
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      23 8
      تو عصر رسانه این درجه از حماقت و عقب مونده بودن نوبره والا. تازه از تو غار اومدی بیرون؟ :/
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
      2 5
      چی بگم بهت........بزار یه مثال بچه گانه بزنم شاید بیوفته.... شما همسایت غیراصولی گود برداری کنه برای خراب کردن خونش میگی بمن چه؟ مثال خیلی سطحی هستش ولی میگه: چون که با کودک سروکارت فتاد پس زبان کودکی باید گشاد
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 1
    حالا این بحرین چی هست که با اسراییل رابطه هم برقرار کرده. یادمه کویت بودم بحرین اعلام کرد از این پس کشورش با نام پادشاهی بحرین عنوان خواهد شد. بخدا کویتی ها می خندیدند و مسخرشون میکردند که اینا دیگه چی میگن و خودشون رو پادشاهی هم نامیدند! حالا کویت خودش چقدره. بگذریم حقش این بود ایران اعلام کند چون بحرین متعلق به ایران است به عنوان سرزمین مادری و اصلی این عادی سازی هرگز محلی از اعراب و اعتبار ندارد.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 2
    مایه ننگ است که بحرین بعنوان استان ایران چنین اقدامی انجام داده است باید ایران برای برگرداندن بحرین به مرزهای ایران اقدام عملی کند
  • بیسیمچی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    همه این حوادث حق و نوید بخشه‌. تعجب می کنم که خیر کثیر و عظیم علنی شدن رابطه این دولت های فاسد با جرثومه فساد و تباهی رو برخی دوستان نادیده می گیرند. دشمنی پنهان صدها بار خطرناک تر از دشمنی آشکار و شفاف است. بی تردید دشمن در حال ایجاد و تکمیل حلقه محاصره است و این برخورد نهایی و اجتناب ناپذیر اسلام و کفر را تسریع می کند. ان شالله پیروزی نهایی با سپاه الله است
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 3
    رژیم صهیونیستی با این یار جمع کردن دور خودش مخصوصا از کشورهای مسلمان فکر می کنند دارند پایه های قدرتشان را محکم تر می کنند غافل از این که با این کار مسلمانان و حتی غیر مسلمانان آزاده جهان را بیدارتر و هوشیارتر می کند که باعث کوتاه شدن عمر کثیفشان خواهد شد
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    8 0
    بجز لفاظی در برابر اقدامات ‌ عملی کار دیگه ای هم بلدید؟
  • کارشناس IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 1
    وقتی تهدید میکنید تکراری تحدید نکنید بگین با بمب اتمی میزنیم شاید ترسیدند.
  • پرهام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    4 3
    تنها حکومت تاریخ ایران که بع عربستان سعودی خاک داد پهلوی مزدوره اونم بحرین با ۲۲ میلبارد بشک نفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس